Maddemor Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 søkte på google og fant dette, men står jo ingenting om hvor man kan kjøpe den? noen som vet? http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article290527.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei igjen, her er en link til Bokkilden. De har en slik dvd. Akkurat den jeg har: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/sok.do?rom=DVD&enkeltsok=yoga+dvd&innsnevre=ja Dersom du ikke kommer inn på linken, gå inn på www.bokkilden.no, deretter "dvd'er" så søker du på "yoga dvd". De har den på tilbud :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 ....www.bokklubben.no har også slike dvd'er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 19. juli 2006 åh, tuuusen takk!! du er en engel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. juli 2006 har du den power yoga eller 3 in 1 workout? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. juli 2006 #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg bestilte to Pilates DVD'er jeg. Tenkte siden jeg ikke har vært borti Yoga før, så kan det vel være greit å prøve "light" varianten :-) Her skal vi bli faste i fisken, jenter! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TreHjerter Skrevet 19. juli 2006 #7 Del Skrevet 19. juli 2006 Så bra Googlet som bare det her om kvelden og fant akkurat det samme... Tenkte ikke like langt som deg Maddemor og spørre her inne -takk skal du ha, he-he... Her skal det trenes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 19. juli 2006 fant den dvd-en på nettsidene dems www.yogayoga.no så nå venter jeg en dvd for gravide om 2-5 dager! gleeeeder meg til å trene litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. juli 2006 #9 Del Skrevet 20. juli 2006 Gravid-yoga, det er jo perfekt! Nå har jeg bestilt den også! :-) Takk skal du ha Maddemor! Det står jo at man skal begynne i uke 14 da, men det gjør sikkert ikkeno' om vi begynner allerede nå :-) *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 20. juli 2006 nei uff, klarer ikke vente såååå lenge da!! hehehe!! kan vel ikke være noe farlig det? vil jo ikke miste.. :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. juli 2006 #11 Del Skrevet 22. juli 2006 Næh kan ikke tro at det er noe som kan være farlig. Men vi burde vel se igjennom den en gang først. Det er vel ting man ikke skal gjøre før etter 12 uker, men jeg har ikke tenkt å henge fra taklampa uansett jeg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå