Gå til innhold

August: -Heidi-


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Sylvia!

Her er alt bare fint! Magen er STOR og jeg føler meg som en utsprengt bøffel eller noe slikt hehe Fått litt vann i kroppen, høyre hånd har delvis dovnet bort men ellers har jeg det bare bra! Lillegull festet seg for noen uker siden og åpningen som ble konstatert for ca. en måned siden er nogenlunde stabil, heldigvis!!

Er for tiden på feire på Vannøya utenfor Troms. Regn, regn og atter regn, men jeg foretrekker det LAAAANGT fremfor varmen og pollenet i sør! Mandag drar jeg og sambo sørover dog og jeg håper det ikke blir så ille likevel.

 

Leste nettopp at det store er i ferd med å skje Bussi - kjempespennende!! Gleder meg til å høre hvordan det går etter hvert!

 

Du da?? Alt vel? Leste at di pie ikke har festet seg enda, det kan gå fort for seg likevel når det først begynner å skje noe hehe =-)

 

Meg =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! : )

 

Går bra med meg.. Selv om jeg også har også fått en del vann i kroppen, så det er ikke helt enkelt når jeg må ut å gå med sko..

 

Hvordan skal dere komme dere sørover igjen da? Bil eller båt kanskje? For du får vel ikke lov til å fly lenger? Når var det du hadde termin igjen??

 

Dersom du føler deg i fin form til uken kunne vi kanskje tatt en kopp kaffe eller noe?

 

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

Jeg har termin 28. så det er fortsatt greit å fly, heldigvis!

 

Jeg har flyttet til Kongsvinger men har planer om å svippe inn til byen/Oslo i ny og ne, etter hvert ca. en gang i uka faktisk, så jeg håper den kaffekoppen kan bli til flere senere =-) Tror jeg blir i Kongsvinger kommende uke sammen med sambo, men uka deretter skal jeg på jobb i Oslo i Drammensveien, håper vi kan treffes da!!

 

Hadde besøk av en barndomsvenninne i dag som fikk ei lita pie for 5 uker siden, jeg fikk holde henne kjempelenge og det var kjempekoz!! Charlotte (mi lille pie i magen) sparket som bare det da og jeg tror de ble litt kjent hehe =-) Har begynt å bli litt utolmodig de siste dagene etter å få treffe gullet mitt og etter dette er jeg litt enda mer utolmodig!

 

Har ikke internett tilgjengelig hele tiden, for øyeblikket låner jeg hos pappan min. Denne pc-saken er litt treg så det tar sin tid dette her!

 

meg =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var jo bra da! At du fremdeles kan fly altså! : ) Ja, sant det er koselig med små beibier! Og snart har vi våre egne som vi kan kose med så mye som vi bare vil! : ) Gleder meg SÅ mye til akkurat det..

 

Kan ikke si at jeg er blitt så vèldig utolmodig enda, selv om jeg ikke kan legge skjul på at jeg gleder meg veldig til hun finner veien ut..

 

Vi er jo ikke helt ferdig med innredningen av leiligheten enda, iom at det var så lang leveringstid på spisestuen (som nå er blitt forsinket) kommer vi oss ikke helt i gang med hovedstuen.. Derfor håper jeg at spisestuen kommer i denne uken (noe vi er blitt "lovet"), så kan jeg ordne med tepper og hyller og blomster og div. til det er blitt fint og hjemmekoselig og SÅ kan beibien komme! : )

 

Du kan jo sende meg en mail på [email protected], så kan vi utveksle tlf.nr. slik at det blir litt lettere å avtale kaffedate! : )

 

Snakkes! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...