Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Tenker litt på støy og sånt. Vurdere konsert med kaizers orchestra og det er jo ikke akkurat rolig musikk.... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Tror ikke det er farlig, men da jeg var på sirkus med mye lyd og høy musikk for noen dager siden var det mye leven inni her og jeg følte litt på det. Fikk nesten behov for å dekke til magen, for det er sikkert ikke godt med veldig mye støy. Det kommer jo litt an på hva slags konsert du skal på kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg ville ikke gått på Kaizers selvom jeg elsker dem! De har vel konserter etter dette er overstått også håper jeg. Den forrige jeg var på var i allefall fantastisk bra, men jeg kunne aldri tenke eg å gå dit høygravid slik som nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart-pappa... nå pappa! Skrevet 19. juli 2006 #4 Del Skrevet 19. juli 2006 tror ikke du skal være redd for lyden. De skarpe "farlige" lyden dempes av "vegger" (livmor og hud) før det kommer til babyens øre. Samme som når du hører naboen har fest, er det bare bassen som høres. Den er sikkert bare morsom for ungen å høre på. Rytme og slikt har jeg hørt at dem koser seg med. Men derimot er det alle folkene og dytting og alt som hører med på konsert jeg hadde vært skeptisk til. Er den sån at dere står presset forran på en trang sene, kan det fort bli farlig om du er langt framme ved senen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Leste et sted at bl.a. konserter, diskotek og kino var steder med høye lyder/bass som trenger gjennom kroppen din og merkes godt av babyen. Det er visst ikke direkte farlig, men babyen kan bli stresset av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda - mor til to! Skrevet 19. juli 2006 #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Er litt enig med dette med knuffing og dytting etc. Lyden er en ting, den blir dempet av deg, men fulle folk og store folkemengder er vel heller noe du bør tenke mer over. Jeg hadde nok holdt meg hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmeline Skrevet 19. juli 2006 #7 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg vet ikke av erfaring selv, men kjente ei som var på konsert ganske sent i svangerskapet. Babyen sparket så hardt og vondt at hun måtte dra hjem etter en liten stund. Hun ble derfor overbevist om at store fostre ikke har noe på konsert (eller diskotek) å gjøre. Er også enig med de andre ang fulle folk og dytting. Tenk om du får en spiss albue inn i magen? Det er sikkert ikke alle som, i mørket, ser at du er gravid og dermed mer omfavnsrik:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiddelidu Skrevet 19. juli 2006 #8 Del Skrevet 19. juli 2006 En kvinnelig lege fortalte meg hun angret på hun gikk på konsert da hun var gravid. Babyen hadde vært veldig urolig under konserten og er i dag vàr for høye lyder. Ikke at det måtte være noen sammenheng som hun sa, men... hun angrer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
josefine9 Skrevet 19. juli 2006 #9 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg spurte jordmor og lege om det samme før jeg gikk på Sting konsert 10 dager før termin. Begge sa det gikk bra og at barnet ville gi beskjed med kraftige bevegelser dersom det mistrives og det ble for høy lyd. Men det er jo sikkert litt smart å stå langt bak hvor det er lavest lyd og gjerne ta med en stol å lene seg til. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #10 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg spilte inn plate da jeg var i uke 34 (ca?). Og krabaten ble helt gal av den dype bass-saxofonen. De høye brydde han seg ikke noe om så vidt jeg kunne forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå