Gå til innhold

er det flere enn meg som ikke har noe symptomer i det hele tatt?


Maddemor

Anbefalte innlegg

jeg hadde symptomer for et par uker siden, hadde en sånn rar magefølelse, tok testen og den var postitiv. jeg var oppe minst en gang om natten fordi jeg måtte på do og var kvalm, spøy aldri.

 

men nå er plutselig alle tegnene vekk, jeg har ikke blødd eller har hatt smerter, de har bare forsvunnet..

det er sikkert ingenting å tenke på, men jeg er helt ny i gamet og vet liksom ikke helt hvordan dette foregår..

 

er det flere der ute som har det som meg eller er jeg alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er i akkurat samme båt! Har skrevet innlegg her på siden, hvor jeg skriver: Jeg er 6+2 i dag. Har hatt ømme pupper, relativt sterke menslignende smerter, forsterket luktesans og tretthet i noen dager nå, men så er alt plutselig vekk. Jeg har ikke blødd noe, så er litt usikker på hva pokker som foregår. Vi får håpe det ikke er noe annet enn bekymringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Har merket lite til graviditeten jeg og. Ingen kvalme, ømme bryst eller oppblåst mage. Nesten så jeg skulle ønske jeg kunne bli litt kvalm en gang i hverfall, så jeg kjendte at noe skjedde.

 

Må en del på do, men tror kanskje det er fordi jeg er nervøs for å finne blod der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som symptomene har blitt borte.

 

Dette har jeg hørt skjedd flere. Tror hormonene svingen en del så tidlig i svangerskapet. Vanligvis ikke noe å bekymre seg over. Men jeg skjønner godt dere lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok sikkert ikke noe galt med noen av oss, bare vi som er litt hønemødre allerede.. :) hehehe!

men er veldig lett å bli bekymra når man ikke kan kjenne om det er noe der inne.. gleder meg til jeg får kommet meg til legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt akkurat det samme, jeg vil også være litt kvalm sånn at jeg vet at det er noe der.. men jeg tør vedde på at når og hvis kvalmen slår til da kommer jeg til å synes såååååå synd på meg selv! :P hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av, det er like normalt å ikke ha noen symptomer som å ha det. Under mitt første svangerskap hadde jeg ingen av de klassiske symptomene, men nå er det dessverre anderledes. Er småkvalm, trøtt og vondt i puppene. Det er ikke noe å stå etter jenter!

 

Vær glade så lenge dere slipper plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...