Gå til innhold

August/september/oktobertreff 2. august!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skal prøve å komme en tur.

Litt tungvint for meg med kveldstreff på solsiden men skal prøve å komme.

Er enklere å komme seg frem og tilbake når vi hadde det i nordre for da slepper jeg så mange busser.

Dagtreff har ikke så mye å si hvor det er men på kveldene går bussene litt mer skjeldnere.

Håper at mange kommer da:)

Hei!

Kan ikke love noe..enda. Mulig det blir obsavd fra i morgen av..

Har en del plager nå, som gjør at jeg skal ta det helt med ro. De vil sjekke meg opp på shuset i morgen, men blir jeg hjemme, og formen er ok kan vi godt slå oss sammen ja;-)

Hei!

Har man en aktiv liten en på 21 mnd, mann som jobber mye seinvakter, da blir det mye til en tung og sliten mamma;-) Ikke minst i varmen her!

Har ligget i senga i hele dag, det har gjort godt til sliten kropp!

Får knapt gå på do, han stresse no pappan!

Har ikke løftet en finger siden igår, klør i fingrene ja;-)

Takk for gode ord!

Enn du, begynner du å bli lei? Ingen tegn til at han vil møte deg enda?

Kommer når du minst anner det---- tro meg!

Lykke til du også:-)

Klem fra

Jeg vil gjerne komme!!! :-) Kjenner ingen i Trondheim og kunne godt tenke meg å finne noen andre enn samboeren å prate om svangerskapet om.

Har termin 6. oktober og det er mitt første barn. Må bare si at jeg gruer meg veldig til fødselen...

moelak

Kom kom...Kjempe koselig det :o) Her er det ihvertfall mange som vil prate om svangerskap og baby...Ikke noe problem....

Jeg kommer ikke på onsdagen, håper jeg har født da....hehe...2 dager over idag...

Ha et flott treff jenter, sees på dagtreff etterhvert :o)

Annonse

Hei Hei

Hilsen fra Kroatia her. Kommer ikke paa treffet for jeg er fremdeles i kroatia da hihi:)

Men kommer paa neste treff.

Prinsen og jeg :) har du ikke kommet deg paa sykehuset enda.

Venter i spenning paa deg naa.

Ellers saa har jeg det kjempefint, hoven i beina ser ut som tommerstokker, men skal ikke klage, passer paa aa bade mye og drikker masse vann.

Kos dere paa treffet da jenter.

Stor klem fra Linda

Heisan snuppa:o)

Så bra at dere koser dere.....Ha det flott den tiden som er igjen av ferien:o)

Neida er her enda jeg vettu, 3 dager på overtid nå...Ingen tegn enda, så jeg tar livet med ro...hehe...Veldig spent bare :o)

Snakkes snart håper jeg:o)

Klemmer fra

Åååå, jeg håper jeg er i form til å komme denne gangen! Har ikke klart å få med meg ett eneste treff enda, men nå VIL jeg!! Hadde vært så kult å få treffe dere, og få prate litt baby med folk som også har bebis i magen!

Krysser fingre og tær jeg nå!

Jeg har heller ikke vært på noen treff så der stiller vi likt. ;-)

Ryggen min har vært litt kranglete de siste dagene, men jeg SKAL prøve å komme meg på treffet. Flaks at jeg har frisøravtale samme dagen! :-)

Som fryktet ser det ut til at jeg ikke greier å komme. Hun som jeg jobber sammen med er sykmeldt pga bekkenløsning (jepp, hun er enda mer gravid enn meg...) og jeg må belage meg på daglig overtid helt til midten av august. Får besøk hjemmefra på torsdag også, så etter en kort hvil går resten av onsdag kveld med til forberedelser.

Skulle jeg mot formodning få veldig god tid, dukker jeg selvsagt opp:)

Ha det gøy, og husk at blåbærpaien med softis er HELT VANVITTIG GOD!!!!

Timmotei!

Jeg er fortsatt hjemme, og regner med at jeg skal på treffet i morgen(idag). Mobnr mitt er 95054777, om du vil melde meg.Du spurte om vi evt skulle kjøre i lag...

Er ikke sikkert jeg er inne på datan i morgen, så du bør evt bruke mobilen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...