Gå til innhold

utålmodig-uten grunn??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 dager til termin i dag:) hadde håpet at et meget aktivt svangerskap skulle resultere i at jeg fødte littegranne før tida, håper fremdeles....utålmodigheten blir ikke bedre av at "alle" synes å få før termin, gjerne både en og to uker....så nå er jeg sist av de juli-fødende jeg kjenner...og alle driver og sender hygelige oppdateringer og bilder..og alle fødslene gikk helt fantasisk...og det er jo kjempe fint. Men det føles litt som å være den siste som skal hoppe i fallskjerm..........at alle står og venter på bare meg.....og ærlig talt, hvorfor klager jeg sånn en uke FØR termin???trenger noen som går overtid til å sette meg på plass tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å tro at du kommer til å føde før tiden er veldig dumt. Da blir ventetiden veldig lang. Tro meg, jeg har vært der... Denne gangen gikk jeg nesten en uke over termin før jeg begynte å bli utålmodig. Og den uka jeg gikk lengre enn det, var helt pyton.

Det kan være lurt å være psykisk forberedt på å gå over termin. Og heller ta det som en gledelig overraskelse om noe skulle skje før:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Har ni dager igjen og går med forhåpninger om at fødsel skal sette i gang før termin..og ja- det er skikkelig dumt å gå rundt og forvente at man skal få før termin..Man blir jo drittlei før man eventuelt går på overtid og jeg kan tenke meg at humøret ikke akkurat er på topp hvis det blir overterminbaby!:) Ja ja, får prøve å fylle tiden med noe fornuftig:)

Klæm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg skikkelig igjen her ja! Jeg var lenge overbevist om at jeg kom til å føde 2 uker før termin, følte det bare på meg. Men det skjedde jo ikke. Nå har jeg 10 dager igjen til termin, og er skikkelig utålmodig! Huff, det er jo alt for tidlig å være utålmodig nå! Jeg kjenner etter alle tegn til fødsel, blir i dårlig humør av at ingenting skjer osv. Har prøvd å innstille meg på at det er sikkert 3 1/2 uke igjen, men ikke så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

hadde det som deg. Var overbevist om at denne klumpen skulle kommelittfør tid. Nå sitter jeg 10dager over og ikke noe skjer ennå. Dette er de 10 lengste dagene jeg har hatt i mitt liv. Selv om man vet at det er normalt med 2 uker før og 2 uker etter, er det noe med den magiske termindatoen.

 

Jeg blir bare lei meg når jeg ser alle som suser avgårde før og rundt termin mens jeg sitter her og sliter.

 

Vet at uansett hve jeg sier så blir det vanskelig, men prøv å innstill deg på at bayer ikke har klokke og ikke kan kalender. Den kan komme senere.

 

Selv skal jeg på overtidskontroll imorgen og håper at de setter meg i gang da, hvis ikke tror jeg at min psyke blir veldig ustabil.

 

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...