Gå til innhold

Treff i Lillestrøm torsdag 20.06 kl. 17.00

Anbefalte innlegg

Hei, hei

Leger et nytt innlegg, det forrige var så langt :)

Jeg har forsøkt å bestille bord, men fikk beskjed om at kun kan reserveres inne.....

Så, den som kommer først får snekre sammen bord og stoler til oss. Jeg jobber tidlig, så da rekker jeg nok å være nede til like før fem.

De jeg så fra siste lenke som så langt kommer er:

rosered, 23 år, Skedsmo, 3 pp

Carnation, 32 år, Rælingen, 3pp

lengter, 27 år, pp 7

enitsirk79, 27 år, Eidsvoll, 9 pp

Lyst på baby, 24 år, 1 pp, Oslo GLEDER MEG!!!

dollypopp,23år,Lørenskog,14pp:-)

Funshine 23år, Dal/Eidsvoll 9 pp

Marianne75, nygravid i 11pp

Ha en flott ettermiddag i solen !

Fortsetter under...

Ja, gratulerer med dagen sånn litt på forhånd :)

Drøbak er supert som sommeren, da - sol og sjø. Kos deg!

Tør ? Ja, gjør du ikke det da ? Vi er da ikke skumle, eller... jeg er i alle fall ikke så skummel, hihi :) Håper å se deg på neste treff.

jeg kan ikke komme imorgen alikavel :( og jeg som hadde gledet meg sånn!!! snufs!!! sambo hadde planlagt noe sammen med venner som eg skulle være med på, visste ikke det! kooos dere masse, håper jeg kan være med neste gang!!!

Er det for seint å melde seg på nå? Har veldig lyst, selv om jeg er litt sjenert av meg da... Er ikke veldig kjent i Lillestrøm (kommer fra Kongsvinger så det blir litt å kjøre også), men hvor skal dere treffes da? Vet ikke om mannen min har noen planer for morgendagen enda, så skal høre med han i kveld, om ikke har jeg veldig lyst :o)

Annonse

Annonse

Denne tråden blir sikkert like lang da:-)

Jeg kommer til å være på Klimt rett før klokka fem, men trenger navnet på den som har reservert bordet (Lena?)... Jeg tar med noen røde epler:-)

Klimt ligger lett tilgjengelig i hovedgata i Lillestrøm, de fleste der vet hvor det er så det er bare å spørre seg frem. Det er ikke langt å gå fra toget heller... Parkering er greit å finne, og vil spes. anbefale ved kinoen (litt å gå da, men gratis fra 17...???)

Håper dette blir veldig koselig! Gleder meg (og gruer meg litt...hihi) til å se dere alle!

Og btw: jeg testet med en CB i dag og den er også positiv...er SÅ glad!

Jeg er nok der til rett før fem jeg også, men jeg fikk ikke lov å reservere bord ute - kun inne. Så er det bra vær kan vi jo sette sammen bord ute, hyggeligere det enn å sitte inne. Går sikkert bra :)

Og du - gratulerer da :)

Hehe, ja det har virkelig vært full klaff fra sist - kjempegøy - masse treff fremover !

Og du også, kanskje - håper masse-masse for deg, det hadde vært skikkelig moro :))

Så du at vi ikke hadde bordreservasjon ute, så det ble spurt etter navnet reservasjonen stod på.

Lyst på spire: Klimt ligger i Storgata 23. Samme gate som Vinmonopolet og Egon, som kanskje er lettere å se. Det er parkering i Storgata, men det er ikke gratis å parkere noe sted i Lillestrøm før 20.00. Koster vel 8 kr timen tror jeg.

Hei jenter!

Beklager at jeg ikke møtte i dag og heller ikke har gitt noen beskjed, men da jeg skrudde på dataen for å komme meg på BiM i dag så kom jeg ikke inn på nettet i det hele tatt - ganske frustrerende (er jo blitt nesten som en vane å komme seg på nettet så fort det er mulig om morgenen, hehe). Mannen min hadde allerede lagt planer for ettermiddagen i dag, så jeg kom ikke i fra...

Håper dere hadde det koselig da, var jo så godt vær også i dag. Får satse på at det går bedre til neste treff :o)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...