Gå til innhold

Jeg trenger råd!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå i Spania og føler meg veldig lite gravid. jeg har akkurat gått inn i 11 uke. har hatt lite symptomer hele veien. litt ømme bryster, litt var for lukter. tåler ikke synet av kjøtt, og har fått noen kviser. Dette er første gangen for oss og vi vil så gjerne at alt skal gå bra! Noen litt mer erfarne enn meg som har hatt lite symptomer? Jeg har ikke blødd noe, heller ingen magesmerter.

Jeg trenger råd dere!! eller bare litt beroligelse!

Klem Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det akkurat sånn jeg og nettopp, og jeg er også i 11. uke. Har også faktisk nettopp kommet hjem fra Spania og det var der jeg ikke hadde de vanlige symptomene... kanskje det har noe med varmen, eller kanskje frodi man opplever så mye? Har ingen anelse... Jeg dro på et spansk apotek og fikk kjøpt meg en ny graviditetstest, og denne viste positivt :-) kanskje du også burde gjøre det for å være helt sikker?? Det er nok ingen ting å bekymre seg for :-) Tror symptomene kan variere veldig i begynnelsen!! Lykke til med svangerskapet!! :-D og ha en riktig flott ferie videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg;

Tror du kan ta det helt med ro... jeg har erfaring , hehe... for jeg har vært minst like nervøs som deg...

Symptomene mine har heller ikke vært så sterke som for flere andre her inne, i tillegg hadde jeg en ma i mars - så jeg har vært hypernervøs. Har vært på UL 5 ganger, sist for en uke siden da ømheten i puppene mine hadde vært borte tre dager, og jeg hadde lite symptomer ellers... Alt var imidlertid ok med den lille skatten vår..

Lite symptomer trenger derfor så absolutt ikke bety at noe er galt,

i tillegg er det mange symptomer som forsvinner i den perioden du er inne i nå... Jeg leste litt om dette på netbaby.net i går ( uke 10 tror jeg det var) Ta en kikk der inne så blir du nok beroliget...

En vanlig graviditetstest vil mest sannsynlig ikke gi deg noe klart svar nå. Skulle noe ha gått galt i det siste vil det ta laaang tid før hormonene er ute av kroppen din. En test kan derfor slå positivt ut lenge etter en abort...

Men igjen.... tror ikke du skal være bekymret.

Trenger du ro i kroppen så ta deg en tur til en klinikk og be om UL, eller alternativt to HCG-blodprøver med minst en dags mellomrom. Hvis HCG'en stiger er alt ok :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg.. Og er 12 uker... Ikke bekymre deg.. Det er noe inni der ser du.. Og alt står da sikkert bra til...

Ikke bekymre deg.. Nyt Spania :) Og være glad du ikke har mange symptomer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare takke for responsen!! Godt å bli beroliget. lett å tenke mye rart når det er noe man ønsker seg så sterkt! Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...