Gå til innhold

uh....!:(

Shabby Chic,jente07+aug'10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!:o) Det er så koselig når man liksom blir litt kjent med noen her, for da kan man følge med på hva som skjer med hverandre!:o)

Når er det du har EL neste gang igjen? Neste EL blir 3.august for meg det....Uff, nå gikk det opp for meg at nesten hele sommeren er borte snart!Har ikke hatt så mye som en dag med ferie, jobber 24-7...men skal til gjengjeld gifte meg 2 september da- så jeg har noe å virkelig se frem til!:o)

Klem klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5674084-uh/#findComment-5674626
Del på andre sider

Annonse

Ja det er kjempe koselig å liksom "kjenne" noen her:) helt enig!

Jeg har litt lang syklus, så i følge min sykluskalender på babyverden har jeg også eggløsning akkurat 3 august!:) Akkurat den uken er vi nok på ferie også, så gjett om vi skal kose oss litt ekstra i ferien;)

Jeg har også jobbet hver eneste dag hittil i sommer, slitsomt. Skal jobbe helt frem til søndagen, så skal jeg ha 3 uker ferie, DEILIG. Har faktisk aldri hatt tre uker med ferie før, så det blir helt nytt for meg!

Åhh, skal du virkelig gifte deg?? Så koselig, kan tenke meg du gleder deg!!!

Skulle gjerne giftet meg selv jeg, men samboer har det visst ikke så travelt med det..puh-- Kanskje det blir jeg som må fri? hehe

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5674084-uh/#findComment-5674696
Del på andre sider

Det er helt merkelig, sluttet på pillen (synfase) for ca 2 mnd siden, og etter det har jeg vært regelmessig som en klokke - 27 dagers syklus! Synes nesten det er litt rart etter mange år på pillen...!Men har du regelmessige, men lange sykluser?

Heldiggris som har 3 uker ferie, det skulle jeg gitt MYE for! :o) Da får du liksom tid til å slappe av helt! Vi skal ha 1 uke, uke 32, også brullypsreise en uke da. Men det er sååå mye å planlegge i forbindelse med bryllupet, at vi kommer nok til å holde på med det i ferien. Mente ikke å høres negativ ut altså, det blir nok gøy det!:) Men det blir jo mye å gjøre, når jeg absolutt skal lage alt mulig selv, hehe!!;o)

Du kan jo fri da, blir vanligere og vanligere det nå! Da kan du gjøre det på samme måten som du hadde villet at han skulle gjort det til deg, med roser og vin oog levende lys f.eks.! ;) Hehe, tror gutta liker at vi gjør det skikkelig romlemantisk for de av og til også!;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5674084-uh/#findComment-5674781
Del på andre sider

Ja, har vel mer eller mindre funnet ut av syklusen min er på en ca 32 dg.. Så det er ikke SÅ ille da:)

Ja, ser virkelig frem i mot en lang ferie nå, har jobbet som en gal hele dette året, ikke hatt mange dagene fri sammenlagt.. Så den el-uka håper vi å få en billig "hoppe-på-tur" til Syden. Ikke så kresne på akkurat hvor egentlig. Men siden det nå ser ut som vi må tilbringe en god del av tiden på hotellrommet, må vi jo håpe på en god seng:)

De to andre ferieukene tilbringer vi hjemme tenker jeg. Kjøpte oss enebolig på nyåret, og det er fortsatt litt småplukk som står igjen..Men det er jo koselig og stelle i huset og da:)

Kan tenke meg det er mye å styre med frem i mot bryllupet! Har du drømmekjolen klar da? Hehe, gleder meg til jeg også kan gå å se på brudekjoler:) glis.

Vi har jo så vidt pratet om bryllup, men kom ingen vei egentlig. Jeg vil nemlig ha super-romantisk kirkebryllup, mens samboeren helst skulle ha giftet seg hos sorenskriveren... Så der må jeg nok jobbe litt...

(skal ha kirkebryllup du eller? eller kanskje jeg tråkket litt i salaten der...uff:))

Hvor går bryllupsreisen hen da? Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5674084-uh/#findComment-5674859
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...