Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Føles veldig rart at det kun er litt over en måned igjen til terminen hvor skatten vår skal komme! Måtte bare dele det med dere =)
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Får håpe tida går fort for deg den siste tida og, kos deg masse:-) Jeg har 6 dager igjen til termin nå.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2006 Lykke til til deg - det kan jo skje når som helst nå =)
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 halloen! gratulerer og velkommen til aller, eller siste innspurt!! nå nærmer det seg, og det er JAMMEN godt:-) for jeg begynner bli allvorlig lei nå!! hvordan er formen din? jeg har store problemer med å gå for tiden, sinnsykt vond og støl i lysker og lår. håper det slipper taker, er jo fortsatt noen uker igjen..
Ceci og prinsen. Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Ja, rart og godt på samme tid å endelig kunne kalle seg høygravid! :-) Er jo dette vi har ventet på hele tida, og når vi plutselig er der, så kommer det nesten som en overraskelse! Både skummelt og spennende på samme tid! Jeg har en mnd til termin i dag, og prøver å få alt klart i huset nå til gutten kommer. Storesøstra kom 19 dager før, så jeg har jo det litt i bakhodet ja!!! Vi får nyte denne tida, til tross for at det er tungt å være så stor, så er det jo en nytelse å kjenne en baby rett under huda, kjenne spark og bevegelser. Det tror jeg jeg vil savne når han er ute!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2006 Heia! Off, så dumt at du går å har vondter da, mumitroll! Ikke gøy - håper det gir seg snart, at ikke det skal være dine siste minner fra dette svangerskapet! Jeg er i storform, men merker at jeg nå er ganske tung og blir lett irritabel =( Halsbrannen er der for fullt, men lindres godt av vaniljeis eller Gaviscon! Lykke til videre du da =) KLem,
Ninn (har født:) Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Gratulerer med å være høygravid:) Håper formen er bra. Jeg følger snart etter deg; på fredag kan jeg kalle meg høygravid he he
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2006 Heisann du - og velkommen "etter" =) Deilig å starte på innspurten syns jeg! Er snart klar for å hilse på min lille søte huleboer =D Lykke til videre!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 19. juli 2006 #9 Skrevet 19. juli 2006 Hei Elias mams.. Er inne og snikleser litt her jeg:) Gratulerer med 40 dagers grensa. Jeg har i dag igjen 119 dager jeg og er 23+2 på vei:) Gleder meg til å være kommet like langt som deg.. da kan på en måte babyn bare komme:) Lykke til, og kos deg med den siste tiden:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2006 Tusen takk kjære kab*! Godt å høre at alt står bra til med deg å! Bare vent...dagene flyr avsted, og plutselig er du her som jeg er i dag =) Lykke til videre fra meg til deg =)
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 19. juli 2006 #11 Skrevet 19. juli 2006 Hei på deg. Grattis som høygravid (en fin følelse det:-) Jeg skal som skrevet i et innlegg, inn i morgen,er fryktelig spendt og bare håper jeg ikke kommer skuffet hjem igjen,men må jo ta høyde for det oxo da :-/ Håper tiden går fort for deg fremover og at du klarer å nyte resten av sommeren. Klemmer fra
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #12 Skrevet 19. juli 2006 .....men en ting jeg ikke har snev av lenger er halsbrann!! magen er så lave nå at den nesten ikke er til å se fra min vinkel.. hehe.. begynte i tillegg på modningsaku+ fotsoneterapi igså, og på et døgn har magen om mulig synket enda mer. er helet rart å se, for nå "henger" den virkelig:-) bra at du stort sett har det fint, det er som du sier, man vil jo helst at de siste minnene fra sv skapet skal være gode! sist hadde jeg det helt fantastisk siste to månedene, så skal ikke klage! fikk det bra den gangen og mindre bra denne, men slik er det jo!
overtids eng0806 Skrevet 19. juli 2006 #13 Skrevet 19. juli 2006 Hei og gratulerer!!! Følger etter i morgen jeg...helt utrolig hvor fort det går. Håper bare jeg slipper å gå med maserier i 6 uker. (skrev nettopp et klageinnlegg over...) Masse lykke til..håper du er i fin form.
haater husarbeid Skrevet 19. juli 2006 #14 Skrevet 19. juli 2006 Hei du - gratulerer!! Jeg passerte det magiske tallet i går....
Smykkemaja Skrevet 19. juli 2006 #15 Skrevet 19. juli 2006 Hei, jeg har oxo 40 dager igjen idag! Egentlig litt rart å tenke på fordi, ettersom jeg kan huske hadde vi en utskrapning omtrent på samme dag i august...eller tar jeg feil. Beklager hvis jeg blander deg med en annen :-) Oxo har vi virkelig klart å få samme termin ;-) Hvor skal du føde? Klem fra
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #16 Skrevet 20. juli 2006 Heisann kjære Oslojente! Det stemmer nok desverre, at vi hadde utskrapning rundt samme tid i august, nærmere bestemt 25. var min dato. Koselig at det gikk så fort for dere også å bli gravide igjen, men litt rart at det virkelig kan gå an å få termin så nærme samme dato, for oss begge. Min menstermin er faktisk 25. august!!! Jeg skal føde på Sørlandet sykehus i Arendal. Fødte der sist også, og var veldig fornøyd, tross en tøff fødsel på 28 timer med epidural og vacuumsug =( Men ut kom han og var selvsagt verdens skjønneste gutt - og alt strv var verdt det =) Gleder meg til å føde jeg nå...er spnet på åssen det blir denne gangen! Er du i fin form da? Mye plaget eller? Jeg har, som nevnt over, veldig lite plager - heldigvis. Håper det varer =) Lykke til videre, Oslojente - håper vi snakkes igjen før vi føder. Gøy å høre åssen det går med deg vettu! KLemmer fra meg,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå