Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Vært på kontroll hos jordmor i dag, spurte om hun kunne strippe meg siden jeg er så plaga avmodningsrier. Det gjorde hun, så får håpe det hjelper nå. Er helt moden nedentil, og har 5cm åpning, med de ordentlige riene nekter å komme, går over hver gang. Var ikke vondt, bare litt ubehagelig.
kosemoms♥med ny spire Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hva vil det si å "strippe"? Men heldig er du da...siden du snart får se nurket ditt:-) Kan jo ikke være snakk om lang tid nå?
Vespa Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Hei Hilde, Så bra at du ble strippet, håper det hjelper og at det skjer noe snart. Skjønner godt at det er strevsomt å gå sånn med 5 cm og stadige rier, man blir jo så sliten at man tilsist nesten ikke orker å føde. Jeg gikk noen uker og var helt moden men med kun 1 cm åpning og masse rier, en bomtur til føden, syns det var skikkelig plagsomt, ikke minst det at jeg følte at babyen satt så dypt. Håper du får en god natts søvn og at riene begynner tidlig om morgenen og du føder raskt! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå