Gå til innhold

symptomer som blir borte igjen

Anbefalte innlegg

Jeg er 6+2 i dag. Har hatt ømme pupper, relativt sterke menslignende smerter, forsterket luktesans og tretthet i noen dager nå, men så er alt plutselig vekk. Som sagt hadde jeg ganske sterke smerter for noen dager siden, men ingen blødning. Men man har vel ikke SA helt uten blødning, eller? Hvor er symptomene mine blitt av?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5673928-symptomer-som-blir-borte-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

Mine symtomer ble også plutselig mye svakere i uke 6.

Var på ul i uke 7 og alt så fint ut, så det er visst ikke alltid det betyr noen ting.

Ved spontanabort blør man, men ved missed abortion slutter embro å utvikle seg uten at man begynner å blø umiddelbart.

Er du skikkelig engstelig, annbefaler jeg deg kontakte legen din for å få tatt en ultralyd.

Du har sikkert ingen grunn til bekymring, men bekymring i seg selv er jo ikke sunt for deg nå.

Spent på hvrodan det går videre med deg!

Lykke til!

Samme her, la inn et innlegg på det før jeg så ditt med akkurat samme bekymring.

Har kikket litt på disse sidene i den siste måneden, og tenkt at jeg ikke skulle delta, men nå merker jeg at det faktisk er greit å dele tankene med andre i samme situasjon.

Jeg er jo mye ferskere enn deg i tillegg, men litt nervøs allerede.

Vi får krysse alt vi har og glede oss over den nye situasjonen som er fremmed for oss førstegangsgravide:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...