Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja BiziBee

Men en god dagmamma som har holdt på en stund, får nok så mange telefoner fra kjente av sine tidliger kunder at hun ikke trenger barnevaktformidlingen.

Så et tips til, er å spørre kjente med litt eldre barn om de har brukt dagmamma, og om hva de syntes om henne.

• 1 måned senere...

Oslo Barnevakformidling ? VIL JEG ABSOLUTT IKKE ANBEFALE

Jeg tok kontakt med de og ble sendt til en dame som var tilbakestående - dere skulle sett den leiligheten !!!!

Når jeg påpekte dette til Oslo Barnevakt formiddling ble de fornærmet og siden har jeg ikke hørt fra de !

( det var jo ikke måte på hvor hyggelige de var før det interjuvet - ja jeg kunne treffe så mange dagmammer jeg ville før jeg bestemte meg )

Så utrolig uprofft !!

Uproft? De lever vel av å formidle flest mulig dagmammaer. Det er vel ikke uproft å prøve å formidle en med (i følge Fivino) lav IQ og "den leiligheten"?

Like lite som det er uproft av en eiendomsmegler å prøve å selge så mange boliger som mulig, både mer og mindre atraktive. Når så du sist en annonse for "Ganske håpløs bolig til salgs"?

Til axelh

Selger du dålige varer kommer ikke kundene tilbake og du blir ikke anbefalt videre...

Så hvis du ønsker å levere dine barn til en tilbakestående dagmamma så Ja værsegod for meg !

Hvis barna blir skadet der for vi håpe hun har kompetanse og vett nok til å få hjelp.

Med tepper på tepper ( oppå hverandre over alt i hele leiligheten ) - duker på duker oppåhverandre på bordene - en hel sofa full av kosedyr ( vi snakker over 100 ) som det ikke er lov å røre. Og ikke minst så overfyllte seksjoner med videokasetter som det overhode er mulig .... Et utroligdårlig inne klima - og ikke minst en person som ikke er like rask i hode som resten av oss ( desverre for henne )

Jeg kunne ha skrevet mye mer men... hva er vitsen..

Å formidle slike dagmammaer det er uproft !

I det minste trodde jeg slike firmaer hadde vært hjemme hos de som de anbefaler.

Annonse

Til Fivino:

Undertegner på det du skriver over:

"Selger du dålige varer kommer ikke kundene tilbake og du blir ikke anbefalt videre..."

Men jeg tror du har misforstått meg litt. Det jeg mener er at de beste dagmammaene får stadig nye dagbarn ved at tidligere kunder anbefaler dem videre. De har altså ikke behov for noen barnevaktformidling.

Så hva skal en profesjonell dagmammaformidler da leve av?

Jo, jeg vil tro av å formidle folk som er nye i yrket, og gamle travere som IKKE får kjente av gamle kunder som nye oppdragsgivere.

Altså: Om jeg hadde hatt barn å finne dagmamma til, ville jeg først spurt alle kjente om de hadde brukt noen dagmamma som de var fornøyde med. Og som dagpappa sørger jeg for å gjøre en såpass bra jobb at det stadig er folk som ringer meg, fordi de kjenner andre som har vært svært fornøyde.

Vi er altså ikke uenige om annet enn spørsmåler om hva som kan forventes av en profesjonell dagmamma-FORMIDLER. Vi er sikkert enige om hva som kan forventes av en profesjonell DAGMAMMA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...