Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. Er det noen av dere som mister følelsen innimellom i noen fingre/deler av hånda? Jeg bare lurer på hva det kan indikere, eller om det er normalt. leste noe om det en gang, men det har jeg desverre glemt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Ville ha tatt kontakt med lege hvis jeg var deg!

Skrevet

Dette kan høres ut som tidlige symptomer på carpal tunnel-syndrom som jeg sleit litt med i forrige svangerskap. Er du plaget med vann i kroppen?

Uansett - ta kontakt med lege så fort som mulig - i de fleste tilfeller går det an å forebygge videre plager ved støtteskinner osv. :) Det KAN jo selvsagt også bare være noe forbigående......

Altså - ingen grunn til panikk, men samtidig greit å få det sjekka opp!

Skrevet

Takk skal du ha. her lest om syndromet nå, og det er akkurat sånn :) Er vel ikke så rart når man sitter ved en datamaskin 7,5 timer om dagen. En støttebandasje vil nok løse det, men skal ringe lege :-)

Skrevet

La oss høre hvordan det går hos legen :) Er litt spent på om jeg får CT denne gangen også... håper å unngå det, var ikke særlig høy i hatten da jordmor begynte å planlegge håndleddsoperasjon tre uker før termin sist... slapp heldigvis unna det da.

Skrevet

Takk skal du ha. her lest om syndromet nå, og det er akkurat sånn :) Er vel ikke så rart når man sitter ved en datamaskin 7,5 timer om dagen. En støttebandasje vil nok løse det, men skal ringe lege :-)

Skrevet

Selvfølgelig har både gynekolog og fastlege ferie.. he he. Kunne det passet bedre? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...