Gå til innhold

10 fingre og 10 tær :)


Juliemamman

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag ble jeg igjen sendt på ultralyd pga sterke magesmerter nederst på venstre side. Heldigvis fant de ingenting galt denne gangen heller. Vi så derimot en frisk liten spire som lå og klødde seg på nesen :). Bildene var faktisk så klare at vi kunne telle både fingre og tær selv om jeg er bare 9+3. (Trodde jeg var 10+0 selv). Så også at ryggraden er hel og fin, og hjertet slo 65 slag i minuttet. Altså ser alt ut til å være i skjønneste orden med hybelboeren min :). Magesmertene fant ikke legen årsaken til, men mente det kom fra tarmen. Selv om det gjør like vondt er det iallefall godt å vite at hybelboeren ligger trygt og godt der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt for deg å se!!!!!

Det er koselig å høre om ting som er i orden, selvom jeg synes det er veldig viktig å ha dette forumet også til engstelse og oppklaring!!

Tenk at det er så mye av et menneske allerede, rart å tenke på, men også nydelig!

Kos deg videre med det lille vidunderet, og håper at smertene gir seg!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk, bare 2,6 cm lang, men allikevel er alt så perfekt :).

Er liksom ikke så vondt å ha vondt nå, når jeg vet at den lille har det bra :). Litt kronglete forklart, men du forsto sikkert hva jeg mente...

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål :). Mente han sa 65, men etter å ha sjekket litt, så må d være 165 han sa. For alt var normalt, og iflg bøkene stemmer det bedre med 165 da. Litt i garvid-tåka, vettu, så det er ikke så greit å få med seg det riktige alltid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...