Gå til innhold

Noen som har vært i Platanias, Chaniakysten på Kreta? (samme som reisedebatten)

Anbefalte innlegg

Drar til Blue Village Caldera Beach i september med barn på 5 mnd og 4 år.

Nærmeste tettsted er Platanias. Det er 12 km inn till Chania, så det er mulig vi tar bussen inn dit også.

Noen tips til utflukter, shopping, restauranter etc???

Fortsetter under...

var der for to år siden, med ei venninne, uten unger! Men det som absolutt var fantastsik var en busstur vi var på, ( ikke bussturen som var fantastisk, men målet)vi tok lokalbuss over på andre sida av øya, til et vanvittig flott sted, husker selvfølgelig ikke hva det heter, men den stranda har jeg aldri sett maken til, laaaangrunt og sandbånn, helt flott! Eneste er at det kanskje kan bli en land busstur med en 5 mnd baby... det går jo an å leiebil, kanskje det er å anbefale i stede!?

Du finner sikkert ut hva den heter når dere kommer der, masse informasjon over alt!

Dette stedet heter Elafonissi - anbefales på det varmeste!!

Ellers er Platanias et fint sted å reise til, også sammen med barn. Dere må ta dere en tur eller to til Chania by også. Kjempefint sted!

hei jeg har bodd på det hotellet i fjor. men hadde ikke barn med da. men det hadde broren min.

veldig barnevennlig hotell, flott hotell. håper bare ikke dere får leilighet under "bakken" kan du kalle det. for der bodde broren min å dem måtte bytte leilighet da det ble altfor fuktig der...

Men det er jo en stund inn til byen da,så må nesten ta taxi hver gang man skal inn til byen eller platanias som det hete. det syntes jeg var litt negativt.

det er ingen restauranter der i nærheten, må inn til byen. eller dere kan spise på hotelle da:) lykke til:)

Jeg var på Kreta i mai mnd-veldig fint!!!

Har et tips til deg ettersom du har små barn,besøk JUMBO!!!!!!

Det er 2.etg med bare barn/baby utstyr,klær,leker....ja,alt mulig til barn!!

Fint å ta seg en tur da det ikke er så fint vær kanskje???

Tror det het Platanias der vi var for ca 3 år siden, husker ikke helt. Men der var det sted som solgte sånne tynne, store franske pannekaker fra et "hull" i veggen. Høres litt lugubert ut, men de var helt nydelige. Ble helt avhengig av de. Bra vi bare var der i to uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...