FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei.. Er bare nyskjerrig på om jeg er alene her nede i kr.sand.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tosøtetuller Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Jeg kommer fra Kristiansand. Jeg var først inne på januar-klubben, men ifølge legen min har jeg termin 1. februar, så da hører jeg til her. Jeg bor på Lund sammen med samboeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 20. juli 2006 #3 Del Skrevet 20. juli 2006 Heisann!! Jeg bor også i Krs, har termin 31. januar, så kan fort bli februar, så er litt innom begge plasser !! Meg og samboer bor på Søm! Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg har termin 8 eller 14 feb.. er ikke sikker, er masse tull.. ;P Men bare ungen vil ut så.. Jeg bor på søm jeg å... Jobber på ica der faktisk.. Hvor på søm bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hayli Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Hei... Jeg bor på tømmerstø, er 22 år og venter mitt første barn i februar (mellom 4-og 7.) Linda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 Nei så vittig da.. handler jo nesten bestandig på ica! Vi bor i knarrevikveien, er jo ikke langt fra butikken! Mørkt elelr lyst hår? hvor gammel er du? Jeg er 24 og samme er samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 3. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er 21 år, mørkt hår.. Og bor i knarrevikveien.. kunne det blitt nærmere.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 4. august 2006 #8 Del Skrevet 4. august 2006 Hmm.. Er vel ikke tilfeldigvis du som har hatt en hvit liten pus på besøk?? Var jo ganske tilfeldig d her da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 4. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. august 2006 Hehe.. jo er nok det.. Så da bor du faktisk under meg.. va jo ganske merkelig.. Verden er ikke stor da, ikke internett heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 5. august 2006 #10 Del Skrevet 5. august 2006 Jøsses, d var jo ganske utrolig, men er jo kjempe greit d da!! Men, du bor i d hvite huset eller?? Går du til jordmor du? J går på Hånes.. Skal dit 15 aug.. og første ultralyd 4 sept! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 5. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg bor i tredje etasje i garasjen, er leilighet der også.. så vi bor i samme bygg.. Dere leier av foreldrene mine som bor i det hvite huset.. Har ikke begynt hos jordmor enda, hun har visst ferie enda, skal ringe henne når hun er ferdig med den, skal gå til henne på hånes jeg også.. Er hun grei? Har vært på tre ultralyder allerede jeg, du burde virkelig glede deg, det er et merkelig syn, men koselig som bare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 6. august 2006 #12 Del Skrevet 6. august 2006 Okey, da skjønner j Blir jo kosli d, m to bebiser i samme hus!! Synes jordmora var veldi hyggelig, j var jo ikke så langt på vei første gangen j var der, så da var d bare litt prat, men skal jo nå den 15, så håper kanskje vi får høre hjertelyd da!! Ellers føler j d er leeenge til ultralyden, men men! Bruker du msn eller?? Kanskje vi skulle prates litt der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 6. august 2006 Ja jeg er litt på msn.. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2006 #14 Del Skrevet 12. august 2006 Å nei du, jeg er opprinnelig ei lundskråke som har forvillet meg til ytterst Vågsbygd rett ved sjøen..Har termin 1 februar og magen strutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå