Gå til innhold

Jeg har endelig født :):):)


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Hei alle kommende og allerede de som har blitt mamma. Torsdag på dagen gikk jeg meg en lang tur i skogen. Da jeg kom hjem i 3 tida syntes jeg at jeg kjente noe mere mensmurring enn vanlig, men regna bare med det var lureri siden jeg bare var 2 dg på overtid. Men det gikk veldig fort over til hvert 5 minutt på det litt vonde og jeg ringte søstra mi for å høre hvor vondt dette egentlig skulle være. Tilslutt mens jeg lå der litt i senga å følte på kroppen fant vi ut at det hadde begynt sånn i 6 tida. Jeg la meg i badekaret og da kom slimproppen. Allerede klokka 2015 dro vi på sykehuset med 2-3 minutter mellom hver smerte. Måtte ligge i bilen den halvtimen det tok å komme seg til A-hus. Blei tatt godt imot der med rullestol da jeg ikke klarte gå og stå helt opp til undersøkelsen. Hadde 4 cm åpning klokka 2100 og 2330 full åpning. Rakk aldrig noen bedøvelse. Fikk bare litt O2 for å hjelpe babyen litt underveis. 0040 14.juli lå verdens søteste gutt på brystet mitt. Jeg forsto ingenting. Dette var rart. Jeg og mannen min så på hverandre og smilte men med ett rart blikk-har vi laget dette? Vi spør nå enda hverandre nå litt over 5 dg etter om vi virkelig har fortjent denne søte og snille gutten ;) Det er gøy og slitsomt samtidig. Blir mye amming og bleieskift. Noen netter hver time andre netter 2 ganger og noen ganger på dagen skal han ha hver halvtime...en sutteglad gutt. Vår lille JØRGEN :) Takk til dere alle for svar på mine spørsmål. Kommer til å gå over til DIB også, men vil og følge med på hvordan det går her inne. LYKKE TIL ALLE SAMMEN! DET ER VIRKELIG VERDT ALL SMERTE :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutten!

Godt å høyre gode fødselshistorier. Eg gleder meg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye,hørtes helt fantastisk ut. Nå gleder jeg meg å, håper min blir som din fødtsel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...