Gå til innhold

Dere som temper / har tempet


Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skremmes jeg litt på begges vegne her. Siden du også hadde litt varierende symptomer. Min temp sank litt i går, så i dag tempet jeg ikke for å ikke unødvendig bekymre meg, tenkte jeg... Men jeg skjønner godt at du fortsatte med det, det er jo en kontroll.

 

http://www.fertilityfriend.com/home/marianne75

 

Jeg syns allikevel ikke at vi skal avblåse graviditeten din pga to synkende temper som fortsatt er godt over coverlinja! Skjønner veldig godt at du er bekymra, men jeg kikket inn på chart gallery og søkte på gravide, og det er flere med veldig varierende temper der. Du burde se på dem, det beroliget meg i hvert fall.

 

Jeg håper alt står bra til med spira di, at det bare er en variabel. Blir litt skummelt å tempe i morgen, du må oppdatere oss da. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg på "kjære Loise" tråden ... og kan trøste dere begge med at dette er normalt.. Som Marianne75 sier så har mange gravide litt varierende temper,, jeg hadde det selv, nå,, jeg har lagt ut min temp på "kjære Loise" tråden..

 

Jeg tok en titt på skjemaet mitt fra barn nr1 også... der varierte tempen litt rundt dag 16 etter el også,,... og det barnet kom jo velskapt til verden ;0) Så jeg ville slappet av hvis jeg var dere..

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar nok tempen i morgen også, og lover å oppdatere dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott,, gøyt med oppdateringer når man har fulgt med/ blitt interessert i noen ;0)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg ble kjempeglad, måtte se på termometeret flere ganger for å sjekke om det var riktig :) Da slipper jeg å bekymre meg i godværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig bra å kunne kose seg! Du så kanskje at jeg hadde et eget innlegg til deg her også? Må jo følge med deg litt ekstra siden vi har samme termindato. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...