Gå til innhold

Flere med planlagt KS på Ullevål neste uke?

Anbefalte innlegg

Har fått termin 25.7. pga seteleie.

Er det flere her som skal ha planlagt KS på Ullevål neste uke?

Hadde i grunn sett for meg en helt annen fødsel - skulle til ABC - men nå vet jeg at jeg blir mamma neste tirsdag. Helt utrolig! :)

Fortsetter under...

Jeg skal også ha planlagt keisersnitt på Ullevål nå på tirsdag 25.7. pga seteleie og er utrolig spent! Jeg hadde også forberedt meg på vanlig fødsel, men nå synes jeg det er veldig greit at jeg vet datoen for når gutten vår kommer. Men det blir mye venting for tiden, får ikke gjort så mye akkurat. Skal skrives inn på mandag og ha samtale med lege.

Hei BabyMom2 og 78-modell!

Min opprinnelige termin var 2.8., så jeg fikk time 8 dager før termin.

De pleier å si 8-10 dager, så 2 uker synes jeg var litt mye.

Skal også innom legen på mandag, men såvidt jeg har forstått det er det kun samtale med anestesilegen, så skal jeg komme tilbake tirsdag morgen en gang.

Er også veldig spent, har lest det jeg fant om temaet og føler meg i hvert fall teoretisk forberedt, men selveste operasjonen ser jeg ikke akkurat frem til.

Var skuffet i kanskje en dag da jeg måtte innse at det ikke skulle bli noe av fødselen på ABC, men både jeg og pappaen gleder oss masse til å hilse på babyen vår allerede i neste uke!

Alle fortalte meg jo at fødselen ikke kunne planlegges - men det at gutten ikke ville snu seg riktig vei var jeg i grunn ikke forberedt på. Setefødsel fristet i hvert fall ikke, og hadde heller ikke gått, så da er det bare å finne seg i det.

Lykke til dere to, ses ut som om vi kommer til å treffes på barsel neste uke! :)

Har faktisk termin på fredagen 28.07, så jeg fikk keisersnitt bare tre dager før. Skulle egentlig først i dag den 20. men det var fullt, så skulle jeg egentlig på mandag 24. men de ringte fra Ullevål denne uka for å utsette det en dag pga ferieavvikling. Synes det er er litt for nært termin datoen, men har ikke hatt noe tegn ennå på at han vil ut. Det blir en spennende helg i allefall. Gruer meg også for selve oprasjonen men det går visst veldig fort, og det er syinga som tar tid. Dere får ha lykke til dere også!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...