Gå til innhold

Leger som skremmer!!!


FrøkenLykkelig og 2 søte små

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt forstoppelse og meget vondt i magen i 2 uker nå, va på legevakten igår.. der va det ikke mye hjelp å få..

 

Legen der fant ikke hjertelyd, og svaret hans på det var : Da er det sansynligvis noe galt eller jeg finner det bare ikke, men..

 

Hva pokker skal jeg tro når han setter et men.. på slutten!

 

Da sa jeg at han fikk sende meg opp på ultralyd, men det hadde han ikke tid til, så det hele endte med at jeg rusha ned til min egen gynekolog og kom inn der med en gang.

 

Der fikk jeg se mitt nå 11 uker gamle foster.. er noe av det fineste jeg noen gang har sett, armene flagret og rompa vagget.. :)

 

I det øyeblikket han sa til meg at der va det et levende foster brøt jeg ut i skikkelig hysterisk spontangråt, da hadde jeg gått så lenge å holdt frykten inne meg at det bare sprakk..

 

Han reddet meg, han skjønte jo at jeg ikke kunne gå i den uvissheten som legen på legevakten plasserte meg i...

 

Noen andre som har møtt på skremsels leger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren for en dritt lege! Er så mange udugelige leger! Jeg var to ganger på legevakten med mitt første barn da han var 6 uker gml, legen der sa alt var fint, men da jeg gikk til barnelege viste det seg at han hadde dobbelsidig ørebetennelse, så det lønner seg nok alltid å stole på magefølelsen!!

Utrolig bra at alt gikk så fint med deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var det ikke legen,da, men sykepleieren som satt og tok telefonen på legevakta.

I uke 14 (Forrige graviditet) Fikk jeg plutselig en skikkelig styrtblødning. Jeg blødde vannvittig mye, men hadde ikke vondt i magen, og var derfor egentlig rolig på at det ikke var en SA, men ringte legevakta dagen etterpå for å ta en kontroll likevel.

 

Når jeg ringte, spurte hun hvor mye jeg hadde blødd og om det var klmper, eller bare blod. Jeg svarte at det kun var friskt blod, ingen klumper. Da svarer hun:"Det er nok en abort, det er nok bare at fosteret kommer ut senere. Jeg tviler på Legen gidder å se på deg, for det er jo ingenting han kan gjøre likevel, men jeg skal nevne det for han når han kommer inn igjen"

 

Heldigvis tok legen det litt mer seriøst, så hun ringte tilbake ti minutter senere, og spurte spakt om vi kunne komme ned med en gang. Alt var heldigvis bra! Og resultatet er nå en nydelig 14 mnd gammel sønn!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...