Gå til innhold

hei EliasMamsVenterPåEmma/Lotta♥

sandnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann du!

Jeg hadde tre småblødninger som gikk over 2 dager i begynnelsen (uke 8) av dette svangerskapet - jeg regner med det er de blødningene du mente? Det var så vidt jeg skimtet litt blodrød farge i slimet på papiret etter jeg hadde tørket meg etter dobesøk (sorry ekle detaljer!!!) - dette skjedde tre ganger i løpet av 2 dager som sagt...Jeg fikk hetta og var sikker på at jeg skulle spontanabortere. Men på legevakta sa legen der (uten å undersøke meg) at det var ganske vanlig å få en liten blødning på den tiden av svangerskapet...det ville jo vært på den tiden jeg egentlig skulle hatt EL eller mensen, og han mente det hele var hormonelt. Ellers kunne det også vært en liten blodåre som hadde bristet helt ytterst på livmorhalsen. lodårene der er ganske skjøre under svangerskapet. Jeg fikk ikke UL før etter ca 2 uker jeg heller, men da stod alt bare bra til =) Je hadde ingen andre symptomer til denne blødningen, annet enn vanlige svangerskapssymptomer som ømme ryster, lett kvalme, trøtt osv...

Nå er jeg snart 35 uker på vei, så har ingen symptomer på dette nå =) Venter bare på symptomer på at fødselen er i gang jeg nå =)

Lykke til til deg - håper alt står bra til med din lille spire også!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...