Gå til innhold

Noen som er gravid med prøverøsbehandling som jeg?


Smaily på Sørlandet

Anbefalte innlegg

Hurraaaaa :-) Endelig gravid for første gang!! Er bare 5 uker på vei, og har termin ca. 25.mars. Noen andre der ute?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg :-)

 

Gratulerer med graviditeten !! Jeg er og en av de som har blitt gravid med IVF.Den satt på 3. forsøk, men er ikke trygg før i uke 12. Er nå 6+2 og synes det er lenge til 12....Skal på UL 7.aug og det gleder jeg meg til :-)

Har du holdt på lenge ?? Vi har holdt på i ca. 4 år..

 

Lykke til videre :-)

 

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

ja jeg er gravid med isci dette var vårt tredje forsøk. Jeg er ca 4 uker på vei.Er kjempe glad men også nervøs for at dette skal gå galt.

Fikk nemlig litt blod på papiret i dag...er redd jeg mister nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så gøy å se at det er andre som har lykkes med prøverør! Har selv en icsi baby imagen og er 9+5 idag. Imorgen skal jeg til jordmor og gleder meg til det. Vil prøve å få tatt en privat UL for å se at alt fremdeles står bra til inni der. Var på UL i uke 6 og da så vi hjertet slo-fantastisk! Jeg har termin 23 februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp:-)) En liten IVF-spire her også:-) Klaffet på første forsøk, og jeg er vanvittig lykkelig!! Jeg er 9+4 i dag, og formen er fin. Vi prøvde selv i tre år, og forsto etterhvert at dette måtte vi ha hjelp til. Har ei "hjemmelaget" prinsesse på tre og et halvt år, og vi brukte like lang tid på henne også. Men nå er lykken fullkommen!

 

Lykke til videre allesammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVF på oss også, er 10+3 i dag og alt er fint.

Termin 17 februar, helt uvirkelig - men har sett spiren på UL 5 ganger - så det er virkelig en baby inni der!!!!

Har fortalt det til de to halvsøsknene på 7 år og de gleder seg masse og er så søte med magen min.

 

De har døpt spiren for "skatten vår" - så nå snakker vi bare om skatten i magen :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

så ikke svaret ditt før nå jeg :-) Sorry, men takker og bukker for svar. Veldig gøy!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har holdt på i ca. 2,5 år. Skal på UL 1.august.. Gleder meg villt!!! Fire år er jo kjempe lenge!!! Huff, ikke bare bare å bli gravid nei. Men grattis så mye med graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis likevel ;-) Gøy at det går bra uten at par må gjennom prøverørsbehandling.. Jeg er 5+4 tror jeg. Termin ca. 25 mars, og skal til UL 1.august :-) Veldig gøy og spennende!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle!! Er ett mirakel det dere bærer på. Jeg er selv gravid etter 2 forsøk. En IVF og en ICSI. Har 5 dager til termin. Gleder meg til å se min lille jente.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...