Smaily på Sørlandet Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Hurraaaaa :-) Endelig gravid for første gang!! Er bare 5 uker på vei, og har termin ca. 25.mars. Noen andre der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse & Nurket :-) Skrevet 22. juli 2006 #2 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei på deg :-) Gratulerer med graviditeten !! Jeg er og en av de som har blitt gravid med IVF.Den satt på 3. forsøk, men er ikke trygg før i uke 12. Er nå 6+2 og synes det er lenge til 12....Skal på UL 7.aug og det gleder jeg meg til :-) Har du holdt på lenge ?? Vi har holdt på i ca. 4 år.. Lykke til videre :-) Hilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne78 Skrevet 23. juli 2006 #3 Del Skrevet 23. juli 2006 hei ja jeg er gravid med isci dette var vårt tredje forsøk. Jeg er ca 4 uker på vei.Er kjempe glad men også nervøs for at dette skal gå galt. Fikk nemlig litt blod på papiret i dag...er redd jeg mister nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 23. juli 2006 #4 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har termin 27. mars! Artig med noen så nære meg!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 23. juli 2006 #5 Del Skrevet 23. juli 2006 øøhh... leste litt fort da.. er ikke prøverør mitt da, men artig lell :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
catine Skrevet 23. juli 2006 #6 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei! Så gøy å se at det er andre som har lykkes med prøverør! Har selv en icsi baby imagen og er 9+5 idag. Imorgen skal jeg til jordmor og gleder meg til det. Vil prøve å få tatt en privat UL for å se at alt fremdeles står bra til inni der. Var på UL i uke 6 og da så vi hjertet slo-fantastisk! Jeg har termin 23 februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestedattra Skrevet 23. juli 2006 #7 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei og hopp:-)) En liten IVF-spire her også:-) Klaffet på første forsøk, og jeg er vanvittig lykkelig!! Jeg er 9+4 i dag, og formen er fin. Vi prøvde selv i tre år, og forsto etterhvert at dette måtte vi ha hjelp til. Har ei "hjemmelaget" prinsesse på tre og et halvt år, og vi brukte like lang tid på henne også. Men nå er lykken fullkommen! Lykke til videre allesammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 23. juli 2006 #8 Del Skrevet 23. juli 2006 IVF på oss også, er 10+3 i dag og alt er fint. Termin 17 februar, helt uvirkelig - men har sett spiren på UL 5 ganger - så det er virkelig en baby inni der!!!! Har fortalt det til de to halvsøsknene på 7 år og de gleder seg masse og er så søte med magen min. De har døpt spiren for "skatten vår" - så nå snakker vi bare om skatten i magen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei igjen, så ikke svaret ditt før nå jeg :-) Sorry, men takker og bukker for svar. Veldig gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. juli 2006 Vi har holdt på i ca. 2,5 år. Skal på UL 1.august.. Gleder meg villt!!! Fire år er jo kjempe lenge!!! Huff, ikke bare bare å bli gravid nei. Men grattis så mye med graviditeten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 23. juli 2006 Grattis likevel ;-) Gøy at det går bra uten at par må gjennom prøverørsbehandling.. Jeg er 5+4 tror jeg. Termin ca. 25 mars, og skal til UL 1.august :-) Veldig gøy og spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ajam Skrevet 23. juli 2006 #12 Del Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer til dere alle!! Er ett mirakel det dere bærer på. Jeg er selv gravid etter 2 forsøk. En IVF og en ICSI. Har 5 dager til termin. Gleder meg til å se min lille jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå