Gå til innhold

Trening


Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe særlig om hva som er ok og ikke? (8+2)

Var med i en bilulykke i fjor, og fikk ikke lov til å trene på noen måneder etter det. Ble ganske slapp i fisken, og så ble jeg gravid gitt! Har lyst å komme noenlunde i form igjen da, ihvertfall få strammet opp litt. Vil ikke være helt utrent til denne fødselen om jeg kan unngå det, men det er jeg jo nå. Noen råd? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

 

jeg har fått beskjed om at du skal "fortsette som før". Mao, trente du mye/noe før du ble gravid så kan du fortsette med dette. Trente du ingenting, så skal du være forsiktig med mye trening. Jeg har kjøpt en Yoga video, for det er "avslappende" og stresser meg ned. Er en sund form for trening, for jeg er ikke vant med å trene særlig. Dessuten er gåturer veldig bra for hele kroppen :-)

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så mange bra tråder her med spm! :)

 

jeg trener ikke noe særlig til vanlig så kanskje en sånn yoga film hadde vært noe for meg også, hvor har du fått kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

 

kjøpte den på Rockline i Kr.sand (musikkforretning). Var innom Elkjøp først, men der hadde de ikke sånt!!! Data'n min henger litt, så jeg får ikke sjekket om de har en nettside. Men søk litt rundt på nettet, det finnes jo utallige nettbutikker. Søk via Google.com "yoga dvd" så finner du sikkert mange :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...