Gå til innhold

Dere som venter to tette


Gjest

Anbefalte innlegg

har dere fortalt det til familie og venner enda???

Evt når skal dere gjøre det???

Jeg er 6 + 3 i dag, og jeg husker at at før jeg var 6 uker på vei med forrige mann visste folk at jeg var gravid. Vi har ikke fortalt det til noen enda.... og vet ikke når vi kommer til å gjøre det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) har en sønn på 1 år og er gravid i uke 9.. det blir 20 mnd mellom de.. så ganske tette:) mEn ja, jeg fortalte det til alle med engang jeg.. Men det gjorde jeg forrige gang og.. Denne gangen har jeg vært så mye dårlig.. og fått mage alt så greit at folk veit det syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare sagt det til de nærmeste. Vi sa det rundt uke 6 på førstemann, og andregang jeg var gravid sa vi ingenting og jeg mistet i uke 8. Så nå har vi sagt det, fordi vi syns det var ille at de ikke visste noe da jeg mistet. Er 9+3 idag. Men ingen andre enn familien somv et det. Hvor tett er det mellom dine? Blir nesten 22 mndr mellom mine her, vet ikke om det kalles "to tette", men....! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men mine blir litt tettere en deres, 15 mnd mellom, eller for å si det på en annen måte tre mnd etter at lillegutt blir 1 år skal han få en lillesøster eller lillebror.... he he he...

Hvordan reagerte familiene på det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag är ca 6 veckor på väg och har en son på 13 månader, gruvar mej för att tala om det för vänner och familj, det är folk som har VÄLDIGT starka meningar om allt och jag tror att dom kommer att tycka att vi har för bråttom :( Men jag är själv 7och 8 år yngre än mina syskon och har lust till att mina barn ska vara mer jämn-gamla. Något annat som jag tänker på är jobbet, börjar jobba igen efter perm 1 aug och är då redan gravid igen, tror inte att det blir populärt :( Någon i samma situation?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...