Gå til innhold

November: Er det treff på Stjørdal i kveld ???????????


Pusur_mor

Anbefalte innlegg

Har gått glipp av de tre siste treffene, og tenkte meg avgårde i kveld, men finner ikke noe sted og tid. Er det noen der ute som vet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke svare på spørsmålet. Har akkurat kommet hjem til Stjørdal. Har også tenkt meg på BIM-treff i dag, hvis jeg holder meg frisk.... (syke familiemedlemmer...). Håper noen kan svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei velkommen tilbake. Hvordan gikk det med kattungene. Hold deg frisk og kom en tur. ( hvis vi da finner ut hvor og når ). Er ikke noe på treff- siden heller. Håper noen skriver inn i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har beholdt den ene kattungen, de ble dessverre igjen hos mine svigerforeldre (sukk, dårlig samvittighet). Men man kan vel gjøre verre ting. Snakket med noen på tur hjem, som hadde funnet en kattunge ute på E6, stakkars pus. Tror de hadde tatt vare på den.

 

Min mann er i forholdsvis god form igjen. Vår datter har kastet flere ganger opp på tur hjem. Nå blir hun vanligvis bilsyk, men jeg tror hun kan ha fått samme elendigheten som sin far... Jeg og sønnen vår er så langt symptomfri. Det er vel vanskelig å beskytte seg mot smitte når barna har blitt syke, men min mann har tatt seg av det meste av den "direkte kontakten" med henne på hjemreisen. Håper i det lengste at jeg berger. Er jo ikke ukjent med den slags uhumskheter på jobb, og har berget i flere år nå....

 

Dersom jeg føler meg bra, satser jeg på å komme en tur i kveld. Tror ikke jeg utsetter noen for smitterisiko. Vi voksne har jo en litt høyere hygienisk standard enn barna, så det er lettere å begrense smitten. Håper jeg er velkommen til tross for dette. Får vel spise egen mat, istedetfor å dele snacks med andre i kveld :-) Det kan forresten bli godt med mat ute i kveld, for det blir vel så som så med middag her hjemme, tenker jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde denne runden for to uker siden. starta med en, så gikk det 2 dager så kasta 3 unger opp på samme natta. Jeg og min mann berga med diarè. Du er velkommen likevel. Synd med kattungene, men that's life. Har enda ikke funnet ut når det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gir jeg snart opp!

 

Har sjekka her inne med jevne mellomrom mellom rydding, butikkbesøk og stell av sykt barn. Finner ingenting om treff i kveld. Nå går jeg ut og luker ugras (utrolig som det vokser på 2 1/2 uke...) Kommer sikkert til å sjekke en gang til senere, men kommer det ikke noe snart, slutter jeg å se etter og belager meg på en kveld hjemme!

 

Synd, når det for en gangs skyld passer for meg. Neste onsdag skal jeg på jobb igjen....

 

Ja-ja. sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gitt opp, ja. Sommerbaby som bruker å legge inn treffene hadde termin i går, så det spørs om ikke hun er opptatt for tiden *he,he *. Vi kan jo prøve å samle noen og prøve på treff om to uker. Heidi visste heller ikke om treffet i kveld. Er jo litt dumt å rase rundt på Stjørdal og lete etter de andre, da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerbaby visste ikke om det var treff i går for hun var ikke der sist. Tar på meg å sette opp ett nytt treff om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...