Gå til innhold

veeldig bekymret!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har tidligere hatt litt blødninger og brun utflod...var derfor hos legen i går..er i uke 8...hun sa at livmoren min har blitt veldig mye større en første gang jeg var og sjekket..og det er jo bra...

skal få innkallese til UL snart..bare for å sikre at alt er helt ok.....i går sa legen at hun trodde at alt sannsynligvis var helt i orden...

Men i dag morges når jeg våknet..hadde jeg blod i trusa:/ forsatte litt og blødde....småblør litt fremdeles.....det er rundt denne tida jeg skal ha mensen og egentlig......

er livredd..sist jeg blødde var for 2-3 uker siden...vet at det er mnage som blør og oppdager ikke at de er gravide før 4 mnd..for de har hatt mensen...men når jeg leser her inne så er det mange som blør og spiren er likevel det ok i magen,mens noen får bare litt brun utflod åsså har de mistet-..

forstår at det er forskjellig fra person til person...

men det er nå dumt at det er noe jeg bekymrer meg over hver dag..:/ jeg har ikke hatt noe vondt i magen eller noe...

 

men nå tror jeg at jeg ikke er gravid lenger.. det kan jo være SA/MA..håper ikke det..

 

Hater det der altså..off

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

 

vondt å bekymre seg sånn!!! MEN du skal vite at det er veldig normalt å blø under svangerskapet når du egentlig skulle hatt mensen. Uansett, lykke til på UL i morra. Det ordner seg skal du se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i samme sko. Blødde i gåt jeg også. i 8.uke. Men jeg bor på bygda og gynekologen har ferie. Så jeg får ingen Ul før om 14 dqger :( Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Blør ikke i dag så jeg har fortsatt håp, men har jo ingen symptomer heller da. La meg høre hvordan det går med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!det er det som er så godt med denne siden,...folk bryr seg fakiskt!!Jeg skal si fra når jeg har vært på ul...Krysser fingrene og håper alt står bra til med spiren min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er jeg tilbake fra UL!!!!!Er kjempe glad:)))))alt så helt bra ut!selv om jeg blør åsånt!!!!var 9+2 på vei..termin 23 februar!!! JIPPI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...