Gå til innhold

gravid med nr2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tog testen idag och den var positiv! Termin 22 Mars enligt mina beräkningar, hoppasatt gå tiden ut nu, första kom 5 veckor för tidigt...

Kramar till alla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!

Jeg er også gravid med nr 2. Termin 14 mars, men er velidg i tivl da mens har vært ustabil, må vel avvente ultralyd i oktober. Hvor gammel er ditt første barn, da? Jenta mi er 19 mnd, syns det er en fin alder å være litt over to år når man skal bli storesøster:)

Skrevet

Jeg er også gravid med nr 2. Terminen er etter mine beregninger 12. mars. Har ikke fått time hos legen enda, pga fellesferien.Førstemann hos oss ble født 6 uker for tidlig. Han er nå 1 år og 11 mnd. Han blir 2 år og 8mnd når han blir storebror!. Håper også veldig på å få gå tiden ut nå....

Skrevet

Min son är 13 månader nu så han är väl ca 21 när han blir storebror :)

Skrevet

Hei! Jeg venter barn nr 2 1.mars. HAr jente født i oktober 04, hun blir da nesten 2,5 når hun blir storesøster. Ellers går dagene med til å lindre kvalme....

Skrevet

Gratulerer! Tok test nr 2 i dag for å bekrefte at vi skulle ha nr. 2, så nå blir det 16 mnd mellom våre=)

• 1 måned senere...
Skrevet

hei hei jeg og er gravid med nr 2.har ei datter på 5 år.foreløbig termin er 11 mars,skal på ultralyd 16 okt gleder meg.klem

Skrevet

Vi også venter nr 2:) Har en datter på 4 år fra før..

Skrevet

Nr 2 her og.. Har ei jente på 5 år=)

Skrevet

Nr 2 på meg også. Termin 01. mars, har jente som blir 3 den 3.mars så temmelig nøyaktig 3 år mellom mine da..

Skrevet

Hei!

Jeg har en gutt som blir fire år i oktober og venter nr. 2 med termin 19 mars :)

Det blir nesten 4 og et halvt år mellom de to. Det er nok "litt" aldersforskjell, men vi har bare ikke vært klar før nå.

-Uansett, storebror og vi gleder oss veldig :)

Klem

Skrevet

hallo:) gravid med nr2 har termin ca 20mars har ei datter på snart 4år:)

Skrevet

Heisann. Jeg er også gravid med nr 2. Gutten min blir 3 år i januar, og jeg har termin 25. mars (jeg tipper den blir flytta til nærmere 20. mars etter ultralyd da). Vi gleder oss til det lille nurket kommer=)

Lykke til alle sammen=)

Skrevet

Venter nummer to, foreløbig termin er i slutten av mars, har ei fra før som blir to i mars...

Skrevet

Venter også nummer to i mars:-) Har en gutt som blir fire like før termin.

18.03.07

Skrevet

Fikk ei jente i januar i år og venter nr 2 i midten av mars.. 15mnd imellom..skal bli liv!!

Skrevet

Jeg fikk ei jente i september i fjor og venter nestemann mars neste år, så det blir ca. 18 måneder mellom dem. Blir nok mye mas, men mye kos også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...