Gå til innhold

så irritert jeg blir

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy flate nå er jeg irritert. vi har besøk av min "svigerfar". vært her ei uke nå. ligger og sover nesten hele dagen, bare spiser og sover her. sier mye som jeg ikke liker anngående min datter som jeg ikke har med hans sønn. føler at han er ute etter og si stygge ting og syns det er stas. i går gav jeg beskjed om at vi ikke syns det er så kjekt at han sover hele dagen, og at vi føler vi må ta for mye hensyn og være stille osv. og gjett da, i dag når vi sto opp så lå han på sofaen og sov... stinka fyll og røyk av han. toppen av frekkhet syns nå jeg. vi har ei jente i hus på 2, 5 år, hun som gikkk først inn i stua og fikk se mannen ligge der. syns ikke slikt gjør seg. gav han beskjed om det nå. da sitter han bare der og gliser og ser bort på sin sønn, som ikke sier ett ord... er jeg rar som syns man ikke gjør slikt når man er på besøk hos folk, eller ville dere andre reagert også om folk la seg fulle og jævlige på stua? håper han reiser herfra snarest mulig. men han sier jo ikke når han skal dra heller da.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har all grunn til å være irritert! Er jo ikke sånn du vil at datteren din skal utsettes for!

Men hvorfor sier ikke mannen din noe til sin egen far, er vel hans ansvar å si ifra, ikke ditt synes nå jeg!

Ikke noe okei å måtte ha byrden av en uhøfflig slektning (som ikke angang er din) på toppen av graviditet!

Hadde jeg vært deg så hadde jeg rett og slett bedt han om å dra, hvis ikke mannen din klarer det!

Du må jo tross alt værne om dine egne:-)

Stå på og lykke til!

Skrevet

takk for støtten. min kjære sier det ikke bryr han, blir nesten irritert på han også av dette. men han er så overbærende og snill med alle at det nesten er for dumt. syns hvertfall ikke det er noe kjekt og ha dette besøket i hus. han er jo skilt fra min manns mor, og i dag begynte han og snakke stygt om henne også. jeg og hun har ett meget godt forhold så da fikk han svar.

håper han ryker ut snart...

Skrevet

Huff... er ikke lett sån der. Var akkurat i sån irritasjons moment på svigers jeg også. Men måtte bare bite det i meg å la det skurre... Forventer faktisk heller ikke at sambo skal ta tingene opp heller det er jo jeg som irriterer meg over det. Og skjønner henne at hun ikke tørr ta det opp. Det har jo faktisk vært våre "overordnede" i alle år. Og slike bånd er ikke lette å bryte. Dem er gode og snille på sine måter, men har noen svært sære og merkelige meninger, og måter å fordele oppgaver på som jeg ikke er vant til. Satt og spiste reker.. og svigermor måtte skrelle reker til svigerfar... Kjente det bobblet i meg.. kan ikke han gjøre det selv. Eller bare lavær å ha reker. Men måtte bare smile av situasjonen, syntes den var så absurrd.

Skrevet

bra! Si det du mener! makan til slubbert! :)

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor han er hos dere jeg ?????

du må ta mannen din et tak.....

Skrevet

han er her fordi han skal ut i byen når det er fart her, og så skal han på en konsert i dag, og da er det beleilig at vi bor her slik at han får gratis husrom og mat............... har kjøp en liter melk siden han kom, vi kjøper inn all middag osv. ikke snakk om å legge i en krone der. forventer ikke at alt vi har av besøk gjør det altså, men av foreldre forventer jeg faktisk det. vil helst få han ut av hus så fort som mulig. sa fra til min kjære i dag, så kanskje han får sagt det i kveld, tviler men, kan jo håpe. vi får annet besøk i morgen som jeg ser frem til å få hit, så da hadde det vært deilig og ha han ute av hus. har hintet, men er vist litt kort i nøtta og da går jo ikke ting inn

Skrevet

Jeg irriterer meg rett som det over ting med svigers, som ikke plager min mann. Akkurat som det er med deg og din kjære. Men da gir jeg beskjed til mannen min om at dette får han ordne opp i, det er hans familie som forstyrrer vårt liv. Om mannen min ikke lar seg påvirke like lett som meg, så går det fremdeles ut over han for jeg blir sur og i dårlig humør og jeg forventer at de respekterer meg som de gjør med sønnen sin, og at de respekterer at vi har vært liv og våre vaner. Vi braser ikke inn hos dem og forteller dem hvordan de skal gjøre ting, eller tar oss til rette der uten videre når vi er på besøk heller.

Virker som en j**** slubbert denne svigerfaren din, null respekt!! Få han ut, nok er nok. Og det er vel ditt hjem like mye som din manns, og din svigerfar er tross alt bare en innpåsliten respektløs gjest som snylter på dere.... Tøm kjøleskapet og ta med resten av familien din ut på middag en dag uten å invitere han med.... Kanskje han tar hintet.. Slike folk irriterer meg. Lykke til, syns ikke du skal finne deg i dette, og etter min menine må mannen din slutte å være så "snill" å ta et lite oppgjør å gi faren sin beskjed om hvordan ting fungerer hos dere..

Skrevet

ja man kan jo håpe at det skjer, men tror nok ikke det. ikke lyst til å se den gubben igjen i dag. han har ligget helt til nå, nå sto han akkurat opp og dro rett ut. jeg hadde gått på ett annet rom da jeg viste han skule stå opp for å unngå og møte trynet hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...