allergibarn Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Noen som har fått tenner? Vet det er tidlig, men gutten vår ligger konstant og tygger på en hånd om dagen - og "klager og kaver". Gråter ikke, men litt sånn "sinna, fortvilet prat". Og tygger på hånda. Virker som noe irriterer han... Han har hatt en del trøske, men etter å ha fått medisin fra legen er det borte. Hørte nettopp om ei som var født 9 april og fått sin første tann.... Andre?
EmmaK Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Min gutt er født 1. april og har hatt hendene og alt annet i munnen i flere uker nå. Lurte også først på om det kunne være tenner, men det ser dårlig ut. Dog er gommen nede blitt litt gul og ruflete. Jeg var bare 3 mnd da jeg fikk mine to første tenner, så det kan jo være tenner din får?
fråsk Skrevet 21. juli 2006 #3 Skrevet 21. juli 2006 Det er helt normalt å klø i månedsvis før første tann kommer, så den kan la vente på seg lenge enda. Du får følge med da vettu, kommer den så kommer den!
Sylwania Skrevet 21. juli 2006 #4 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Jenta mi er født 9 april og holder på å få sin første tann nå. Hun har siklet, klødd og rast i flere uker, men nå er den endelig på vei opp.
Gjest Skrevet 21. juli 2006 #5 Skrevet 21. juli 2006 Pjokken min tygger også på hendene sine hele dagen. Og forsåvidt alt annet han kan få i munnen også. Men tennene skal jo gjennom hele tannkjøttet før de dukker opp, så det kan nok irritere ganske lenge før vi ser noe. Men har jo hørt om babyer som har fått tenner nå og om babyer som til og med er født med tenner. Vi får vel bare vente og se. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå