Gå til innhold

Lenn!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...Lenn...jeg så ikke innleggene om at du hadde blødninger...håper det går bra.Tenker på deg...ikke mist motet.Det går som regel til slutt.Men skuffelsene er store etter hvert mislykkede forsøk.Det kjenner j til.

Du vet ihvertfall at du kan bli gravid..jeg var sikker på at jeg ikke var i stand til å bli gravid i det hele tatt, men jeg klarte det til slutt.Rakk akkurat å få en liten arving før fylte 40.Det blir nok med den ene.Orker ikke mer påkjenninger.

Jeg kjenner dine følelser nå...uvissheten...hva nå? Hva skjer? Orker jeg mer sprøyter og styr.Tåler kroppen min mer av dette? Psyken min?Men hver gang har jeg fått en merkelig styrke til å tenke "Ok! Et forsøk til da!" Og et til...og et til...

Og så klarer man seg gjennom ny omgang på et vis.

Mange ord dette.Sorry...ikke meningen å mase.Du har det tungt.Men vi er mange som tenker på deg,vennen.

Stor varm klem fra gamle hønemor

"TELL GODENE"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5672833-lenn/#findComment-5675269
Del på andre sider

Annonse

Kjære gode snille jenter!

Ingenting er som ass.befruktn siden :o) *snufs*

Det er så rørende at dere tenker på meg. Blir så glad, og det betyr mer enn dere aner og komme inn og lese innlegg til meg.....

Tusen takk..........

Nei....det gikk ikke denne gangen heller......

Svaret på Hcg er 42.....latterlig tall.......men da jeg fikk resultatet, så visste jeg at jeg hadde abortert. Har hatt menssmerter og blødninger i 2-3 dager nå. Vet at det KAN gå bra i visse tilfeller, men i mitt tilfelle så var magefølelsen dårlig hele tiden.....

Begynte å få litt mer "koagulert" blod med slim (sorry sorry...) og gynekologen på sykehuset sa at det dessverre var et veldig dårlig tegn. Tja jeg vet jo forsåvidt det fra før også.

Ble forresten oppringt av min faste gynekolog i sta, han hadde fått brev fra St.Olav og ville gratulere meg med graviditeten.......

Men det som er "positivt" er at jeg iallefall ble gravid og fikk se det Berømte Blå Krysset som alle har snakket om her....det var en stooor opplevelse! Og jeg skal oppleve det igjen også!!!!!!!! (Ja ja ja!!!!!!!!!!)

Akkurat nå går det ganske greit. Prøver å holde motet oppe, og se framover mot nye muligheter. Det er bare så bittert at det ikke skulle gå denne gangen (faen....oooops bruker aldri å banne...sorry)

Tuuusen takk igjen jenter-jeg sier det bare: dere er fantastiske. Og lykke til videre venner :o) Krysser fingrene for dere alle :o)

PS. Så artig å høre fra deg igjen Rose!!!! Gjett om jeg har tenkt på deg!!!

Mange mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5672833-lenn/#findComment-5676142
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...