Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Tiden går så fort, så fort. Krapylet er veldig aktivt om dagen, men det er jo bare koselig det....
Thea og Erle Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer med overstått 140 dager og de gjenstående 100. Gleder meg til å si 100 dager igjen selv om 3 dager. Synes noen ganger at det ikke går så fort jeg da. Bare innimellom.
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Tror kanskje ikke de siste 100 går like fort...hehe...Det er liksom fra nå av alle tankene begynner å komme. Jeg kan vel ikke si annet enn at jeg gruer meg litt også liksom. På null komma svisj så er man liksom ikke "fri" lenger. Men koselig blir det :-)
Thea og Erle Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Har to fra før og jeg kan love deg at verden endres. Men med den første syntes jeg det bare var kos jeg da. Er ikke mer en 28 år og har snart 3 barn. Hjeeelp. Blir fort gammel jeg da.
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 Neida....JEG føler meg jo gammel fordi jeg er 29, og er førstegangs...har ikke engang kjæreste heller jeg :-( Men skal nok klare meg allikevel :-)
Thea og Erle Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Hi hi vi er ikke eldre en vi føler oss. Kommer pappaen til å stille opp ? Ikke problem å fåseg kjæreste siden, du har jo bare et barn og det er ikke noen hindring i dag:)
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Han stiller opp...heldigvis. Men vet ikke om vi kommer til å innlede noe forhold da. Det får tiden vise i såfall. Han gleder seg jo litt nå da. Skal være med på ny UL også,så det virker som han syntes det er litt gøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå