Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Er så plaget med mye vann i kroppen. Har vel gått opp 10 kg bare på grunn av dette. Jeg drikker mye vann, holder beina høyt og spiser ikke salt. Noen som har andre råd mot dette?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 c-vitaminer og anti oksidanter.. ha bruse c-vitamin i vannet feks.. det driver ut vannet litt kjappere.. verdt et forsøk i hvertfall;)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Jordmora mi snakket om det i dag. Hun anbefalte å drikke eple eddik, smaker visstnok helt forfærdelig,men er verdt det. Ellers så mente hun at persille skulle hjelpe til å fordrive vannet også. Lykke til
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 man kan kjøpe kapsler ( tomme i helsekost butikken eller apoteket) som man kan fylle epleediken nedi.. med pipette.. Det blir billigere enn å kjøpe ferdige kapsler..( det finnes nemlig det og) så slipper man smaken.. husk å ta eple edik sammen med mat.. det er ganske sterkt for magesekken.. ps dessuten demper det også søtsug og normaliserer blodsukkeret;) visste ikke at det hjalp mot vann i kroppen,men det er jo supert det da.. Takk for tips:)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Er det så lurt å spise eple eddik når en er gravid da? Har litt vann i kroppen, men trøster meg med at det går bort :-)
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Skrevet 19. juli 2006 Gå med støttestrømper fra du står opp til du legger deg. Ikke så fristende i sommervarmen kanskje, men jeg gjør det i alle fall de dagene som ikke er for varme eller jeg skal gå mye osv. Ellers så hjelper det litt å sitte med føttene i kaldt vann med jevne mellomrom.
Sommerblomst Skrevet 19. juli 2006 #8 Skrevet 19. juli 2006 Jordmora mi anbefalte å prøve kjerringrokkte - skal være litt vanndrivende. Ei her inne anbefalte å spise vannmelon, en halv hver dag iflg. innlegget. Gjør øvelser med beina, sykling hvis du klarer det - slik at du får brukt "ankelpumpa" leggmusklene, og støttestrømper i tillegg hjelper godt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå