Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Er så plaget med mye vann i kroppen. Har vel gått opp 10 kg bare på grunn av dette. Jeg drikker mye vann, holder beina høyt og spiser ikke salt. Noen som har andre råd mot dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Støttestrømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 c-vitaminer og anti oksidanter.. ha bruse c-vitamin i vannet feks.. det driver ut vannet litt kjappere.. verdt et forsøk i hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. juli 2006 #4 Del Skrevet 19. juli 2006 Jordmora mi snakket om det i dag. Hun anbefalte å drikke eple eddik, smaker visstnok helt forfærdelig,men er verdt det. Ellers så mente hun at persille skulle hjelpe til å fordrive vannet også. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 man kan kjøpe kapsler ( tomme i helsekost butikken eller apoteket) som man kan fylle epleediken nedi.. med pipette.. Det blir billigere enn å kjøpe ferdige kapsler..( det finnes nemlig det og) så slipper man smaken.. husk å ta eple edik sammen med mat.. det er ganske sterkt for magesekken.. ps dessuten demper det også søtsug og normaliserer blodsukkeret;) visste ikke at det hjalp mot vann i kroppen,men det er jo supert det da.. Takk for tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. juli 2006 #6 Del Skrevet 19. juli 2006 Er det så lurt å spise eple eddik når en er gravid da? Har litt vann i kroppen, men trøster meg med at det går bort :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #7 Del Skrevet 19. juli 2006 Gå med støttestrømper fra du står opp til du legger deg. Ikke så fristende i sommervarmen kanskje, men jeg gjør det i alle fall de dagene som ikke er for varme eller jeg skal gå mye osv. Ellers så hjelper det litt å sitte med føttene i kaldt vann med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerblomst Skrevet 19. juli 2006 #8 Del Skrevet 19. juli 2006 Jordmora mi anbefalte å prøve kjerringrokkte - skal være litt vanndrivende. Ei her inne anbefalte å spise vannmelon, en halv hver dag iflg. innlegget. Gjør øvelser med beina, sykling hvis du klarer det - slik at du får brukt "ankelpumpa" leggmusklene, og støttestrømper i tillegg hjelper godt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå