Gå til innhold

Vann i kroppen

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så plaget med mye vann i kroppen. Har vel gått opp 10 kg bare på grunn av dette. Jeg drikker mye vann, holder beina høyt og spiser ikke salt. Noen som har andre råd mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

c-vitaminer og anti oksidanter.. ha bruse c-vitamin i vannet feks.. det driver ut vannet litt kjappere.. verdt et forsøk i hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmora mi snakket om det i dag. Hun anbefalte å drikke eple eddik, smaker visstnok helt forfærdelig,men er verdt det. Ellers så mente hun at persille skulle hjelpe til å fordrive vannet også.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan kjøpe kapsler ( tomme i helsekost butikken eller apoteket) som man kan fylle epleediken nedi.. med pipette.. Det blir billigere enn å kjøpe ferdige kapsler..( det finnes nemlig det og) så slipper man smaken.. husk å ta eple edik sammen med mat.. det er ganske sterkt for magesekken.. ps dessuten demper det også søtsug og normaliserer blodsukkeret;) visste ikke at det hjalp mot vann i kroppen,men det er jo supert det da..;)

Takk for tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så lurt å spise eple eddik når en er gravid da?

Har litt vann i kroppen, men trøster meg med at det går bort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå med støttestrømper fra du står opp til du legger deg. Ikke så fristende i sommervarmen kanskje, men jeg gjør det i alle fall de dagene som ikke er for varme eller jeg skal gå mye osv.

Ellers så hjelper det litt å sitte med føttene i kaldt vann med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmora mi anbefalte å prøve kjerringrokkte - skal være litt vanndrivende. Ei her inne anbefalte å spise vannmelon, en halv hver dag iflg. innlegget. Gjør øvelser med beina, sykling hvis du klarer det - slik at du får brukt "ankelpumpa" leggmusklene, og støttestrømper i tillegg hjelper godt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...