Gå til innhold

Gravid og karuseller?


emiliemamma

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke om dette er et dumt spørsmål,men spør allikevel jeg! Vi skal på Tusenfryd om et par uker med datteren vår på 14 mnd. Jeg er da ca.8 uker på vei og lurer på om jeg da kan ta alle karuseller?? Det er jo fremdeles tidlig da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

karuseller er fy-fy i følge legen, allikevel har jeg vært to dager på liseberg og en på tusenfryd - og tatt alt som er morsomt, går fort og kiler i magen! og min lille har det helt fint... :)

 

men du burde egentlig være forsiktig med sånt.. det kan jo ende i en spontanabort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!! Har hatt 3 spontanabort så da får jeg være litt forsiktig da! Men gøy blir det uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe lege, men tror nok at du kan kjøre tømmerstokken og sånn..... Men ikke hva som helst!

En ide er å spørre litt på Tusenfryd også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på Tusenfryd i fjor. Vi fikk høre at gravide ikke kan ta de ekstreme karusellene (også tømmerrenna) pga det kicket du får, det kan sette igang fødselen tidligere.

 

Det er nok noe i det, men jeg vil tro det er mer informasjon.. Hold deg unna alt som er gøy, sånn for sikkerhets skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...