Rosaglede Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Hei:) Noen som har noen gode frokost tips el lunsjtips?
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 grovt brød med godt pålegg er jo en klassiker hva med følgende: - philadelfia light med urter, baguettskinke, grønn pesto og ruccola - brie, tomat og nykvernet pepper - ovnsbakt leverpostei, rødbeter, med sjokomelk til - eller rett og slett corn flakes med skumma melk og jordbærsyltetøy! mmmm... har ikke spist frokost enda jeg, sovna av idag Sitter på jobb og er KJEMPESULTEN!!!!!
Rosaglede Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2006 Dette må jeg teste ut... Jobber du 100%? Ska på butikken og handle litt frokost..må til...
selfangerkjerringa Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Jobber 100% ja Skal over til butikken og se om de har noe frokost til meg og nå... hehe... butikken er rett over gata for jobben, praktisk nok kos deg med frokost! ps: de første to tipsene er det kjempegodt med eplejuice til!
Rosaglede Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2006 Da skal det spises Må si jeg liker nicket ditt...stillig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå