Gå til innhold

lite informasjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Når er det vanlig å gå til lege når man har testet positivt? Jeg ringte til legen, men fikk ikke time før i 13 uke! Er ikke dette veldig lenge å vente. Jeg er bekymret for kostholdet mitt, fordi jeg har spist mye sukkerholdig mat og drukket kaffe hver dag. Er dette skadelig? Trenger virkelig råd....

 

-Førstegangsfødende-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg er 6 el 7 uker nå(vet ikke det sikkert engang siden jeg har sett to ulike måter å telle på....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er din første mener jeg at du skal gå til lege i rundt uke 8. Dette fordi de tar en gu for å sjekke at ting har lukket seg der nede.

 

Jeg var innom legekontoret på mandag for noen blodprøver, jeg spurte da om jeg ikke trengte å bestille time før i uke 12/13 siden dette er nr. 3. Jeg fikk da beskjed om bestille time tidligere, men at jeg kunne ha sjeldnere undersøkelser etter dette.

Tidlig undersøkelse for å sjekke at alt er som det skal der nede.

RIng igjen å bestill time tidligere du, husk at man trenger en dobbeltime for første gravidundersøkelse pga gyn.undersøkelse.

 

Tror nok ikke at du skal bekymre deg for hva du har spist eller ikke spist.

 

Legge heller litt om på kostholdet fra nå av.

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte og bestilte legetime rett etter at jeg hadde testa positivt, og da fikk jeg time da jeg var 12 uker. Synes det var helt greitt å vente så lenge, men selvfølgelig var jeg utolmodig og! For min del var det ok at jeg var "skikkelig gravid" før jeg gikk til legen.

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! :)

 

jeg må også vente så lenge, har time 16.august og er i 6.uke nå.

det er visst noramlt. :)

 

hvor kommer du fra? gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...