Nummer 2 på vei! Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg lurer på om det er vanskeligere å bli gravid igjen etter å ha gjennomgått en utskraping? Noen som har erfaring på området? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei!! Nei, det var ikke vanskeligere for meg hvertfall. Hadde utskrapning påska for to år siden. Men når vi bestemte oss for å ha barn igjen tok det bare en måned, så var jeg gravid:D Det er kanskje foskjellig fra person til person, det vet jeg ikke noe om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie-79 Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei. Ikke fortvil. Det vil sikkert gå raskere enn du tror. Vi mistet våre to små spirer i april i år, og nå er jeg gravid igjen og er i 6.uke. Jeg hadde to menstrasjoner og så var det i boks. Men det er nok forskjellig fra person til person. Så snart kroppen din er klar til å produsere et nytt menneske, er du gravid igjen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå