Gå til innhold

neineinei :(


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal til legen senere i dag og ta blodprøve fordi jeg har fått svakt posetive tester, men de blir ikke sterke. Men nå litt i går og i dag har jeg blødd brunt blod, neineinei :(. Håper ikke det er noe galt, skulle ønske legetimen min var før på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg,

Skjønner veldig godt hvordan du har det akkurat nå!

Det er helt forferdelig å oppdage blod!!! Jeg gjorde det selv i går, og fikk komme in på ul. Det med ei dårlig maskin, og legen så bare plommesekken men ikke noe foster (Skrekken!!!). Nå får jeg ikke vite noe før tirsdag, for da skal jeg tilbake. Må vente en hel uke før svar! Helt grusomt!!! Blør veldig lite, så jeg har jo fortsatt en lite håp, selv om legen sa det var lite håp... Så utrolig tøft å gå å ikke få et 100% svar, så jeg skjøner veldig godt hviordan du har det ja.

Ønsker deg masse lykke til i dag!!! :) Skal krysse alle fingrene for deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff, en hel uke!!!! Det går jo ikke an å skulle vente såååå lenge.

Ja det er veldig fælt å ikke vite noen ting sikkert.

Masse lykke til du også, håper virkelig spiren din ligger der trygt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til legen å hørte om det var noen ledig time før, og det var det. Så jeg har allerede vært hos legen, men rett før jeg gikk begynte jeg å blø friskt blod, så nå er jeg sikker på at det er over å ut.

 

Men legen mente at jeg ikke hadde en abbort fordi jeg ikke har smerter. Jeg spurte om det da var mest sannsynlig at jeg ikke har vært gravid i det hele tatt, at testene har vist feil, men de blir ikke falsk posetive sa hun. Så gravid mente hun at jeg har vært/ er, og at jeg har heller ikke mistet. Gravid og ikke mistet, men friskt blod, høres ikke fornuftig ut i mine ører hvertfall. Hun henviste meg til gynokolog, så da får jeg nok vite hva som er på fære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har blødninger så dette kan gå helt fint.

 

MMen min siste sa hadde ikke jeg smerter før jeg hadde blødd i fire dager, vi så liv på ul selv om jeg hadde blødninger så det ble sett på som en truende abort selv om smertene ikke var der.

 

Krysser fingrene for deg! *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det var bra når det var friskt blod jeg?hvis det er mørkt blod så er det jo tegn på dødtblod....blødde i dag jeg også.....:( håper på det beste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...