Celine75 Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har hatt 7 ICSI forsøk og ble endelig gravid, er 4 uker på vei. Det er en del som snakker om SA, hvis man skulle ha vært så uheldig å mista, får man da mensen med en gang eller kommer den lenge etterpå? Celine75
Mari 75 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Har hatt 5 ISCI og blitt gravid 4 av 5 ganger. Dessverre har jeg mistet alle gangene. Har opplevd abortene litt forskjellig. Har mistet i 3-4 uke og har da fått blødning og kraftige " menssmerter", så det har ikke vært tvil om at jeg aborterte. 2 av gangene var jeg til ultralyd i 8. uke og da var fosteret dødt. Hadde da ingen tegn til blødning eller smerter. Tok etter det ca 1 uke før jeg fikk blødning og kroppen kvittet seg med det. Fikk beskjed om at så lenge fosterert er dødt, og ligger i kroppen vil alle symptomer på graviditet fortsatt være til stede. Men, jeg er nok en av dem som har lett for å abortere, så prøv å ikke tenke på at dette kan skje, men nyt graviditeten og prøv å slappe av så godt du kan. Gleder med til å sette igang igjen i september. TIL LYKKE MED GRAVIDITETEN OG LYKKE TIL FREMOVER!!!!!! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra for deg denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå