Gå til innhold

hvordan aktiviseres de små?

Anbefalte innlegg

bare nysgjerrig på å høre hvordan dagen til deres smårollinger er? Har selv ei jente på litt over 4 måneder og en gutt på snart 3 år. Hun pleier å våkne mellom 07 og 09 hver morgen. Tar oss god tid på badet, pludrer og koser litt mens jeg steller henne. Så får hun pupp som forrett (har ikke så mye igjen) og så flaske til hun blir god og mett. Pleier å la henne sitte litt i vippestolen etter et måltid. Hun er nemlig så aktiv og skal bare snu seg rundt og ligge på magen hele tiden. Dermed så gulper hun masse. Etterhvert får hun ligge på teppet sitt på gulvet og leke med baby gymen sin og andre små leker vi har til henne. Når jeg merker at hun begynner å bli litt sliten og lei, legger jeg henne i kurven sin som står her på stua. Da tar hun som regel en liten høneblund. Men hun sover sjelden lenge om gangen på dagtid, bare små dupper. Gir henne stort sett mat hver 3. time. Prøver å trille en tur med henne hver dag og ofte sovner hun i vogna og da lar jeg henne ligge der. Hun sover faktisk mye lenger i vogn ute enn når hun ligger inne på stua. På kvelden er hun også ganske aktiv og tar sjelden natta før ved 21-22 tiden. Pleier å bli veldig døsig og trøtt når hun får melka si på kvelden. Dette var stort sett vår hverdag, artig å høre dere andres.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5672161-hvordan-aktiviseres-de-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...