Smånetta 14.mai Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Men jeg er såååå klar for å få ut baby nå. 25 dager til termin og jeg håper at knøttet er like utålmodig som sin mor... Synes jeg har ventet såååå lenge nå og merker at jeg begynner å bli litt redd for å måtte vente 25+14 dager, f.eks. Men stakkars lille nurket må jo få bli ferdig der inne, liksom.
Mersa og gutta <3 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har termin dagen før deg og tenker akkuratt det samme! Får nesten klaustrofobi av tanken på å gå overtid.... Min mens termin er 4 august og heier VELDIG på den....
Brummeline3barnsmor Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har termin 6 dager etter deg å tenker akkurat d samme...vet de har det best inni magen, men vil ha han ut likevell!!
Cassandra80 Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Tror de fleste av oss tenker sånn nå jeg... Har termin samme dag som deg, 13.aug. Mens termin min er 7. aug, så jeg hååååper på den foran å gå 14 dager over ja. Men,men h*n kommer vel ut når h*n er klar for det
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 jeg har begynt med modningsakupunktur:) Vet jo ikke om det hjelper, men det sies det skal hjelpe førstegangsfødende til ikke å gå på overtid. Jeg er så utålmodig at jeg bare MÅ prøve. Det lønner seg starte 5 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå