Gå til innhold

Formen er fantastisk!!


Gizom81

Anbefalte innlegg

Jøss, dette hadde jeg ikke trodd for en uke siden, men de siste to dagene har formen bare blitt bedre og bedre. Føler meg ikke så oppblåst og uvel lenger, og dette føles helt vidunderlig! Puppene er jo ennå så ømme at man til tider kunne grine hvis noen kommer bort i. Har ikke sovet etter middagslur på to dager heller, men til gjengjeld har jeg sovet bedre om natten.

 

Noen andre som har en slik opptur? Trodde dette kanskje ikke skulle skje før 12 uker jeg, kanskje det bare er for noen dager... Hvem vet, jeg skal i hverfall nyte det så lenge det varer!

 

Ellers ønsker jeg alle en Vidunderlig Gravid Sommer dag!!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte og synes det er kjemperart! Er 9+0 i dag, og med forrige var jeg dårlig fra uke 6 til uke 15... Er fortsatt supertrøtt, puppene er definitivt et kapittel for seg selv, og kvisene... Men kvalmen har plutselig blitt så mye bedre! Merkelig rart, men veldig deilig :)

Hvor langt er du? Vi får håpe at dette er varig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at noen blir bedre ganske tidlig! Dette gir håp til oss som sliter hver morgen med kvalme som gir seg sent ut på dagen, og når det er over kommer trøttheten frem og man orker ingenting annet enn å ligge på sofaen. Og når man da bestemmer seg for å hoppe til køys, får man heller ikke sove. Uff, nå kommer det mye negativt ut her... Det jeg mente var at det er godt å lese at det er muligheter for at det snart skal gå over. Jeg er selv 5+5 idag, og har vel noen uker med dette foran meg. Men prøver hele veien å tenke på at det vil bli bedre med tiden.

 

Kos deg masse i sommer, og nyt å være gravid uten alt for mange plager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...