Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noah har sovnet som regel i 10-11 tiden å kvelden å da har han stått opp i 7-8 tiden om morgenen. Men i går kveld sovnet han halv ti (var ganske stolt da) men klokken seks var han lys våken å ville opp...

Nå blir jeg jo ikke å tørre å legge han noe tidligere, syns det er tidlig nok å stå opp klokken seks...

Hvordan er det hos dere?

Fortsetter under...

Skjønner..

Men han sover kanskje veldig mye på dagen ennå?

Vi lot lillegutt regulere dette litt selv også. I begynnelsen la han seg tolv sammen med oss, også gikk det gradvis til tidligere og tidligere leggetid, samtidig med at han sov mindre om dagen og derfor trengte mer nattesøvn.

Har er 7 mnd nå, sover ca tre lurer på dagen, til sammen ca 2 timer, legger seg for natten kl 2000 og våkner ca 1930.

Annonse

Min gutt på 10mnd. og 2uker legger seg kl.19.00 og våkner rundt 6.30-07.00..Men han har hatt sine netter der han har vært lysvåken i 3-4-5 tiden om natta*da er jeg trøtt*

Det er ikke så uvanlig at de små våkner kl.06.00 om morgenen når de har fått en god soverytme,det er heller de som er heldig som har babyer som sover til kl.07.30 og slikt..hehe...

Klemma fra Ladyae(u know who fra Narvik*hint,hint*)

Jenta mi på 7,5 mnd legger seg 19-20:00 og står opp mellom 6:00 og 8:30...Gleder meg også til vinteren for det hender hun våkner kl 4:00 av at det er lys og da er ikke jeg klar for å stå opp, men, men, sovner etter en flaske..

Vår tulle på 7 mnd legger seg vanligvis kl 19 og sover til 7. Nå er det ferie, så da legger hun seg mellom 19 og 21 og sover til 7-9. Ca 12 timer hver natt +-

Annonse

Guten vår legg seg ein gong mellom 22 og 23.30. Og då søv han til ca kl 9.00 neste morgon. Han kviler frå ca mellom 11 og 13. (ikkje alltid han søv i to timar) så kviler han på ettermiddagen ein gong. Nokre dagar søv han meir enn andre, spesielt dersom me er ute i vogna. Han er no litt over 2 mnd. Og det er først dei to siste vekene me har fått rutinar på søvnen hans. Dette har han reguler sjølv.

Har en ordentlig sovedokke jeg..

Hun legger seg kl 19 og sover til klokken er rundt 9 dagen etter..

Men hun sover ikke noe særlig på dagen da... en halvtime på formiddagen og en halvtime på ettermiddagen.

Hun er 5 mnd.

Vår er snart 7 mnd og hun har lagt seg til fast tid rundt kl 7 fra hun var 4 mnd (sover på eget rom). Skal ha mat ca 630-730, så sover vi videre ett par timer :-)

Syns det er fantastisk å ha kvelden for oss sjøl etter en god dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...