Gå til innhold

Noen som sliter med søvnen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..!!! Da var klokken fire og jeg har våknet fra skjønnhetssøvnen og får IKKE sove igjen. Noen andre som er våkne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er våken enn så lenge.

Måtte opp på en av dei mange do turene,ikke så lett å sovne igjenn.

Skrevet

Jeg sover såpass tungt at jeg bare nestenvåkner. Til gjengjeld så nestenvåkner jeg hvert 20 minutt omtrent. Tenker noen ganger at det hadde vært like greit å stå opp som å ligge der å vri meg.

TRØTT!!!

Skrevet

Urolige netter her og nå begynner det å sige på da...... Men jeg kommer ikke til å få sove før i ettermiddag likevel..... Kjedelig å vente på samboer som sover lenge om dagen..... :) Får bare lyst til å vekke han så han kan være litt solidarisk med meg - men vet det ikke blir populært om jeg gjør he he :)

Skrevet

er ikke så behagelig og ligge nei, men så vil jeg jo sove også. dette er ikke noe gøy. er bare 8 dager igjen heldigvis, så får vel bare holde ut.

Skrevet

Har hatt det sånn hver natt jeg også, utrolig slitsomt!

Med tett nese, sure oppstøt og snorkende mann ved siden av så er det ikke lett å sovne igjen nei!

Men i går var jeg på stranda hele dagen, badet masse:-)

Og da var jeg så god-sliten når jeg kom hjem, og så tvang jeg meg til å holde meg våken til kl.23.

Har ikke sovet så tungt og godt på leeeeenge:-) var bare oppe 1 gang for å tisse!

Skrevet

5 tisseturer på én natt er min rekord. Slitsomt! Men jeg får sove igjen uten problemer. Sover dessuten mye på dagen også.

Skrevet

har det likedan! Men jeg kjøpte meg ørepropper på apoteket, ja jeg vet skikkelig kjerring, men det hjelper! For mitt problem er at jeg sover så lett, but not anymore!!

Skrevet

oi jeg var våken da oxo..er sååå lei får ikke sove pga hovne ankler og ledd og så syns jeg det er for varmt.. drømmer meg et sted der det er 12 grader... Jeg bimmer- legger kabal.. spiser.. og leser hvis jeg orker...I natt var visst nickfanden inne på bim igjen..ser ikke de innleggene i dag...tror moderator har fjærnet de... Jeg syns det er kjedelig når jeg ser den derre galningens innlegg og diskusjon med seg selv..jaja...vi andre blir jo litt mindre crazy da selv om vi har null søvn på natta... Bra for naboene da.. her vi går og får med oss alt som skjer i nabolaget..selv i fellesferien..og innbruddsutsattetider..

Skrevet

Synes også det er vanskelig å finne riktig liggestilling og å sove godt... Orker ikke å tenke på at dette kan vare helt til september...

Skrevet

JA!!! Jeg bruker våkne i 4-5 tida, og selv om jeg kjenner at jeg er skikkelig trøtt, så blir jeg bare mer og mer våken. Har gitt opp å prøve få sove igjen, så nå står jeg enten opp, eller så ligger jeg å leser et par timer. Da får jeg sove igjen. Utrolig rart å ha det sånn, jeg er jo egentlig veldig glad i å sove lenge og mye, og hva det er som gjør at jeg våkner vet jeg ikke, for jeg er jo oppe et par ganger tidligere på natta for å tisse, og da sovner jeg igjen, men altså utpå nattmorran - umulig å sovne igjen!

Skrevet

Ja, gruer meg til jeg skal legge meg. Jeg har urolige bein, jeg har fått vann i kroppen( i beina) også må jeg da på do ett par ganger. jeg må sette meg opp for å snu meg.. er sliten, og dårlig humør om dagen..

Skrevet

Jeg sliter også med å sove, magen er stor, finner ikke komfortabel sovestilling, pluss at det er varmt nå, jeg har vondt i beina; de er så urolige og så må jeg vel tisse 3- 4 ganger:)

Skrevet

jeg sover foresten best i stabilt sideleie mot venstre med pute slik at føttene kommer høyt og en pute mellom beina ..og så hodet litt høyt for å unnga halsbrann..om det tar en evighet ¨å --rigge seg til ..ja!!! hvis det er for varmt legger jeg kaldekluter over fotvristen eller tar på meg sokker vridd i kaldt vann..men samme søren våkner jeg midt på natta..ikke gøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...