Gå til innhold

Nytt magebilde 33+2

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin mage :). Jeg har termin 1.9, så det er ikke så lenge før deg- går raskt mot termin nå ja! Har forresten ett magebilde fra uke 29 under nicket mitt.

Skrevet

JA, ikke lenge igjen nå :-) Gleder meg! FIN mage du har også :-)

Skrevet

Søren, jeg finner ikke laderen til kameraet mitt. Vi har termin samme dato ser det ut til- men helt forskjellige mager - og det syns jeg er litt artig da!

Men fine magen :)

Skrevet

Syns det er morsomt å se andre sine mager som er ca like langt :-)

Vi er alle forskjellige ja :-)

Skrevet

Skal se om jeg får scannet inn et bilde og legge ut på sidene. Så kan du sammenlikne :)

Jeg er nemlig diiIIiiger.. hehe.

Men det var jeg sist også. Type elefant.

Skrevet

Ja gjør det :-)

Føler meg gedigen jeg også :-) Opp 18 kg til nå! Når en ser magen fremme fra ser den ut som en hoppetusse :-) Nesten da :-)

Skrevet

18 kg som renner av deg bare mini kommer seg ut og begynner å amme :)

Har ikke mer enn 15-16 kg til nå jeg, heldigvis. Forrige gang var i all hovedsak mye verre. Opp over 40 kg da. Horribelt! Så mine 15-16 kg nå er bare kos..! Og jeg er i utg. punktet veldig slank, så jeg kjente at jeg tok opp litt mer plass i verden. Det kjennes nå også, jeg har fått veldig struttemage. Og det er moro :)

Hoppetusser er bare søtt :o)

Skrevet

Ja, regner med det :-) De fleste i familien har lagt på seg mye når de var gravid! Men forsvinner kjempefort igjen :-) Bekymrer meg ikke :-) Merker at jeg ikke er vant til å ha mage, dulter borti det meste med den :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...