Gå til innhold

en god dag idag:) sånn bare så jeg får sagt det!

2 søte

Anbefalte innlegg

jeg gleder meg nå til å bli alenemor:) var hos JM idag og jeg fikk høre hjertelyden, og hun fortalte at hodet var festet seg. så snakket vi litt om fødselen. kjenner at jeg begynner å bli klar nå. og det skal faktisk bli godt å slippe å ha en mann å ta hensyn til!

det er så kjekt nå når hun sparker og styrer på:)

tror nok at når tiden er inn så finner jeg meg et mannfolk som jeg vil leve med, og inntil den tid skal jeg nyte livet med ungen min!

flere som gleder seg?

ville bare dele det med noen:) syns livet er godt nå! tilogmed min ulykkelige forelskelse, som egentlig er bare tull virker ikke så gale nå idag!

Fortsetter under...

Jepp, her er ei som også gleder seg...... har lagt alt rotet med barnefaren bak meg og ser kun fremover, tenker på meg og den lille jenta i magen min, det er det eneste som betyr noe.

Nå skal det nevnes at det har dukket opp en mann i mitt liv.......det gjør det jo også enklere å se lyst på livet ;-) men han er ikke avgjørende egentlig, men livet er deilig, sparkene gir meg endelig den gleden jeg har savnet å føle tidligere.

Og når jeg leser om alle de som sliter i forholdene sine, så anser jeg meg som veldig heldig, det er slettes ikke verdens undergang å bli alenemor.

God sommer til dere alle sammen!!

Det er så godt når noen skriver om de gode dagene sine synes jeg, vi har litt lett for å glemme å sette pris på de dagene tror jeg. :o) Jeg har det også fint nå. Barnefaren er kommet nedover til meg for å være med på fødselen, han er flink, hjelper til med husarbeidet og tar vare på meg! Så vi venter barepå at lillejenta skal komme ut til oss. Godt å vite at vi kan være gode venner som samarbeider om ting, mener det er avgjørende for at jenta vår skal ha det bra!

Klem til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...