Irene&Anders Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Hehei:) Jeg heter Irene og er født 290385. jeg venter mitt første barn. Jeg er ca 14uker på vei. Kan du spå hva kjønnet blir? Min eneggede tvillingsøster er ca 20 uker på vei. Hun har fått vite kjønnet. men det har ikke jeg enda. Vi har hatt to helt forskjellige svangerskap, både fysisk og psykisk. så jeg føler på en måte at vi får forskjellige kjønn:) Jeg hadde blitt utrlog glad visst du ville tatt deg tid til å svare:) Hva blir kjønnet? Tvillinger? Og ellers....:)' klemmer fra irene og anders, som ligger spente og venter på svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5671660-hei-nattinattjeg-har-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-bli-sp%C3%A5ddvil-du-sp%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattinatt Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei vennen,og kjekt når det kjem fleire å spår her inne.Klart eg vil sjå på deg..Prøver litt no eg.det med barn iallefall.Har to bråk makere rundt meg her.Me bygger på/om huset,så mannen min har fullt opp no. (ikkje han som bråka nett no då..men de to minste..) Eg får opp gut på deg altså,og det kan sjå ut som det er to guter der.Søstra di trur eg venter jente altså. Om du måtte orke,ville du sett om eg får fleire,har fem..,tre med eks,og to med mannen min.Og det blir nok ikkjeyrkesretta attføring,men orker ikkje tilbake i den tunge jobben som eg har vore sjukemeldt for sidan i vinter,pga kneet mitt.Tungt i helsevesenet,og særlig i eldreomsorga.Vist du vil,hadde det vore kjekt om du såg på meg. Kva skjer,begynner eg på etterutd,eller får eg ny jobb,eller må eg tilbake i den gamle for ei stund.Er så spent på kva legen min,og eg kjem fram til.Det er "ekspertene" som har sagt at eg ,med tilrettelegging,kan tilbake i jobben etter ferien,min lege hadde håpa på at eg skulle få y.attføring.Det tok så tid før de kom med svarte sitt,frå ortopeden.eg er født 04.05.68,og mannen min er født13.05.65.Stor klem frå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5671660-hei-nattinattjeg-har-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lyst-til-%C3%A5-bli-sp%C3%A5ddvil-du-sp%C3%A5-meg/#findComment-5682126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå